Berita Auto

Adakah Anda Akan Membeli SUV Chevy Ini Bila Dijual Disini?

Chevrolet sedang giat berusaha untuk pemulihan di Malaysia. Mereka telah mengemas kini beberapa produk dan peningkatan kualiti khidmat selepas jualan mereka. Mungkin apa yang mereka perlukan adalah produk yang pasaran tidak boleh abaikan. Beberapa SUV baharu yang orang mahu berada di dalamnya. Mungkin, sesuatu seperti Ekuinoks baharu.

SUV ini datang dengan, struktur badan yang cekap yang serba baharu. Enjin 1.5L turbo menawarkan keseimbangan yang hebat kecekapan bahan api dan prestasi.

Dan ia juga kelihatan cantik sekali.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Struktur ringan yang lebih keras dan lebih kuat berbaloi untuk pelanggan dalam beberapa bidang:

  • Keselamatan – Penempatan strategik keluli  kekuatan tinggi dan kekuatan ultra tinggi dalam struktur badan adalah asas yang kukuh “sangkar keselamatan” sekitar penumpang. Ia dilengkapi dengan sistem sekatan Ekuinoks dan ciri-ciri keselamatan standard untuk menguruskan tenaga sekiranya berlaku kemalangan dan membantu melindungi penghuni.

  • Tunggangan dan pengendalian – Mengurangkan keperluan untuk mengambil kira flex casis penalaan sistem gantungan, struktur badan yang lebih keras membenarkan jurutera untuk memberi lebih tumpuan kepada keselesaan perjalanan dan menala halus sifat -sifat tunggangan dan pengendalian dengan ketepatan yang lebih besar.

  • Senyap dan halus – Struktur badan yang lebih tegang mencegah bunyi dan getaran, untuk perjalanan yang lebih senyap dan lancar.

  • Ekonomi bahan api – berat yang dikurangkan memberi kesan positif kepada ekonomi bahan api, dan  Equinox 2018 menyampaikan penilaian EPA 13.6km / l dan 12.3km / l lebuh raya, masing-masing, untuk enjin 1.5L turbo dan 2.0L turbo petrol (model FWD). Model 1.6L diesel baharu Equinox menawarkan kecekapan bahan api lebuh raya 17km / l anggaran GM.

Previous post

Volkswagen Beetle Baharu, Vento Allstar dan Vento GT Dilancarkan Serentak

Next post

Kia Optima GT Masuk Pasaran Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *