Gaya Hidup

Volvo Cars Dinamakan Salah Satu Syarikat Paling Beretika di Dunia 2017

Volvo Cars, pembuat kereta premium, hari ini mengumumkan bahawa ia telah diiktiraf oleh Institut Ethisphere, peneraju global dalam menentukan dan memajukan standard amalan perniagaan beretika, sebagai Company® Paling Beretika 2017 Dunia. Ini adalah kali pertama Volvo Cars telah menerima pengiktirafan ini. 124 syarikat telah disenaraikan pada tahun ini, dengan Volvo Cars salah satu daripada hanya empat daripada industri automotif.

Volvo Cars mempunyai Pematuhan menyeluruh dan Program Etika bertujuan mencegah dan mengurangkan pelbagai risiko perundangan dan etika, yang meliputi bidang-bidang seperti rasuah, hak asasi manusia, undang-undang persaingan, kawalan eksport dan privasi data.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Ini termasuk Kod Etika, berdasarkan konvensyen dan standard antarabangsa, yang mengawal dan memberi panduan kepada tindakan semua pekerja dan rakan perniagaan. Volvo Cars komited untuk memupuk budaya Kepimpinan Beretika. Tahun lepas, satu program latihan baru bagi pengurus telah dilancarkan, memberi tumpuan kepada amalan perniagaan yang bertanggungjawab dan beretika. Sehingga kini, lebih 400 pekerja telah menerima latihan ini.

 

Previous post

Proton Saga MT / CVT Baharu Dengan Harga Mampu Milik

Next post

Mofaz Buka Mercedes-Benz Autohaus di Kelantan dan Terengganu

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *