Berita Auto

Pembinaan Kemudahan Aston Martin Baharu Bermula

Fasa I kilang pengeluaran baharu Aston Martin di St Athan di Wales mendapat lampu hijau apabila Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif,  Aston Martin, Andy Palmer bertemu Menteri Pertama Wales, Rt Hon Carwyn Jones AM memuktamadkan penjualan tapak St Athan untuk pembuat kereta mewah British ini.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Pada bulan Februari 2016, Aston Martin mengumumkan bahawa ia telah dipilih St Athan dari 20 lokasi global yang berpotensi sebagai kilang pengeluaran kedua sebagai sebahagian daripada pelaburan £ 200M dalam produk dan kemudahan baharu. Pengambilan pekerja musim panas ini mula dengan mencari sehingga 750 pekerja baharu Aston Martin yang akan bekerja di kemudahan baru ini, beberapa daripada mereka telah mula latihan mereka, membina DB11 yang baru di Ibu Pejabat Gaydon itu.

Dengan kontrak sekarang ditukar, Aston Martin kini memulakan kerja ‘Fasa I’ tapak St Athan yang merangkumi penciptaan tempat pelanggan dan penyambut kakitangan, pentadbiran dan pengurusan pejabat dan restoran pekerja. Kontrak bagi kerja-kerja ini telah dianugerahkan kepada firma Welsh tempatan TRJ Contracting menewaskan persaingan daripada beberapa syarikat-syarikat nasional yang lebih besar.

 

 

Previous post

Pemilik Tesla Sekarang Akan Didakwa Jika Mereka Tinggalkan Kenderaan Mereka di Stesen Caj Terlalu Lama

Next post

Mercedes-Benz S-Class Coupe Kini Boleh Didapati Dengan Pakej Night Edition

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *