Gaya Hidup

Pasukan Pintu ke Pintu Honda Dalam Operasi Galakan Tukar Inflator Airbag

Honda Malaysia hari ini mengumumkan bahawa kesemua 84 peniaga sah Honda Service di seluruh negara akan menggerakkan sekutu mereka untuk pergi pintu ke pintu dan mendekati  pelanggan terjejas di premis mereka dari sekarang sehingga 31 Disember 2016. Langkah ini adalah untuk meningkatkan kesedaran dan penekanan kepada kepentingan menggantikan inflator beg udara pemandu depan Takata terjejas untuk membantu mempercepatkan activiti ganti free-of-caj.

Aktiviti terkini ini adalah sebagai tambahan kepada Hab Sentral Servis Honda, Hab Bergerak yang ditempatkan di pusat membeli-belah terpilih dan aktiviti turun padang Honda seperti Honda Family Road Trip. Pelanggan digalakkan untuk segera menggantikan inflator beg udara depan Takata (pemandu / penumpang)  yang terjejas mereka kerana pengepam beg udara hadapan dihasilkan oleh Takata boleh keluar dengan tekanan dalaman yang berlebihan apabila diaktifkan. Beg udara inflator selongsong mungkin pecah, yang boleh mengakibatkan kecederaan atau kematian pemandu dan penumpang.

honda-door-to-door-mobile-team_technician honda-door-to-door-mobile-team_service-advisor honda-door-to-door-mobile-team_sales-advisor-olive-greenhonda-door-to-door-mobile-team_customer-relations-executive

Pasukan bergerak pintu ke pintu ini dari pengedar sah Honda Service sekutu akan berpakaian seragam Honda (sila rujuk imej di atas) bersama-sama dengan surat kebenaran untuk kemudahan pelanggan dalam mengiktiraf mereka. Pelanggan boleh menghubungi nombor Honda Toll Free  1-800-88-2020 atau peniaga Honda Service yang sah untuk pengesahan lanjut ketika ditemui oleh pasukan ini. Pasukan bergerak pintu ke pintu juga akan membuat persiapan untuk aktiviti penggantian di tapak di mana perlu bagi pelanggan yang benar-benar tidak dapat pergi ke mana-mana peniaga terdekat atau hub sementara.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Pada masa yang sama, Honda Malaysia amat menggalakkan pelanggan yang terlibat untuk membuat temu janji di mana-mana peniaga sah Honda Servis dan Pusat Hab Servis Honda untuk penggantian. Pelanggan yang terjejas juga boleh jalan masuk Hab Sentral Servis Honda untuk menggantikan inflator beg udara pemandu depan Takata mereka. Aktiviti gantian pada Hab Mobile dan Honda Family Road Trip tidak memerlukan temujanji terlebih dahulu. Untuk maklumat lanjut mengenai appointment  penggantian inflator beg udara pemandu depan Takata yang terjejas boleh menghubungi Talian Bebas Tol Honda 1-800-88-2020.

03 100% Takata Driver Front Airbag Inflators Stock Availability

 

 

 

 

Previous post

Bolehkah Holden Commodore Baharu Ini Laku Di Malaysia?

Next post

Jangan Memandu Lebih Laju Daripada Dalaman Pengalaman Anda

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *