Gaya Hidup

Konsep I.D. Terkini Kenderaan Volkswagen Akan Mempunyai Stereng Yang Boleh Retract

Di  Auto Show Detroit, Amerika Utara, Volkswagen membentangkan model baharu keluarga I.D. Kenderaan konsep menghubungi asal-usul legenda jenama Volkswagen dengan masa depan yang cerah. Seperti I.D. konsep ini juga berdasarkan kepada Kit Modular Electric Drive (MEB), dan ia menunjukkan potensi dan jalur lebar MEB itu.

Sejak pembentangan I.D. di Paris International Motor Show pada bulan September tahun ini, permulaan ini adalah untuk generasi baru hubung penuh, kenderaan semua-elektrik dari Volkswagen. I.D. juga bermaksud kejelasan dalam bahasa reka bentuk, bentuk tulen, watak jujur, emosional sahih – dan sudah tentu konsep spatial ideal serta pada butiran yang biasanya Volkswagen.

vw-id-concept-3

This I.D. concept vehicle will also be able to drive fully autonomously in the future. A light press on the Volkswagen logo, and the electrically retractable steering wheel disappears into the cockpit. While the driver relaxes, laser scanners, ultrasonic and radar sensors and cameras monitor other road users and the surroundings.

Kenderaan konsep I.D. ini juga akan dapat dipandu sepenuhnya secara autonomi di masa depan. Tekan saja pada logo Volkswagen, dan stereng elektrik menarik balik hilang ke dalam kokpit. Semasa pemandu releks, pengimbas laser, ultrasonik dan radar pengesan dan kamera memantau pengguna jalan raya yang lain dan persekitaran.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Kenderaan konsep I.D. di Detroit mengada hubungan antara asal-usul legenda jenama Volkswagen dan masa depan yang cerah. Konsep keseluruhan adalah revolusioner. Ia menggabungkan ruang yang mencukupi untuk perjalanan dengan sasar elektrik yang jauh. Perasaan baru kebebasan – dengan pelepasan sifar. Zaman baru mobiliti.

Volkswagen Showcar NAIAS Detroit 2017

Previous post

Tips Memandu Mudah Tapi Penting

Next post

B & B Automobiltechnik Menala 480hp & 620Nm Dari VW GTI Clubsport

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *