Berita Auto

DS 4 Crossback Terre Rouge Mungkin Berada Di Bilik Pameran Tidak Lama Lagi

DS Automobiles (yang merupakan jenama premium bagi kereta Citroen sekarang) melancarkan DS 4 Crossback Terre Rouge Limited Edition, TETAPI ANDA KENA CEPAT sebab hanya 17 biji akan disediakan untuk jual di UK dari 1 November 2016.

ds_4_crossback_terre_rouge_1

DS 4 Crossback Terre Rouge datang dalam cat badan matt semua-baru; Tourmaline Orange  yang diilhamkan oleh trend fesyen Paris terkini, di samping menampilkan teknologi terkini seperti Mirror Screen dan DS LED Vision.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

DS 4 Crossback Terre Rouge comes in an all-new matt Tourmaline Orange body paint inspired by the latest Parisian fashion trends, while also featuring cutting-edge technology such as Mirror Screen and DS LED Vision.

ds_4_crossback_terre_rouge_3

Cutting-edge technological features and BlueHDi 180 diesel engine. DS 4 Crossback Terre Rouge showcases the style, technology and attention to detail typical of the DS brand.

Ciri-ciri teknologi canggih dan enjin diesel BlueHDi 180. DS 4 Crossback Terre Rouge mempamerkan gaya, teknologi dan perhatian kepada perincian tipikal jenama DS.

ds_4_crossback_terre_rouge_4

DS 4 Crossback Terre Rouge adalah alternatif yang dinamik dan diperhalusi untuk hatchbacks klasik. Dengan kedudukan memandunya dinaikkan 30mm, embellishers gerbang roda, bar bumbung dan cermin panorama, model edisi terhad ini dengan sempurna merangkumi semangat avant-garde.

ds_4_crossback_terre_rouge_5

Personaliti yang sukakan cabaran ini dilengkapi dengan roda aloi hitam gloss 18-inci dan tingkap belakang tinted. DS 4 Crossback Terre Rouge dilengkapi dengan sensor letak kereta depan, sistem pemantauan blind spot dan pedal sukan aluminium.

ds_4_crossback_terre_rouge_6

Model DS Edisi Terhad ini menampilkan barisan peralatan teknologi yang luas. Dengan teknologi skrin cermin yang terdiri daripada Apple CarPlay ™ dan MirrorLink®, membolehkan pemandu mengakses telefon pintar mereka melalui skrin sentuh warna 7-inci.

Lampu menggabungkan teknologi DS LED Vision untuk paparan jalan yang lebih jelas dengan keamatan pancaran cahaya meningkat sebanyak 51%. Kamera reverse, masuk tanpa kunci dan sistem amaran lorong berlepas menambah selesa untuk pengalaman memandu.

ds_4_crossback_terre_rouge_7

Previous post

Prudential Mendidik Rakyat Malaysia Tentang Keselamatan Jalan Melalui Realiti Maya

Next post

Kia Soul Dan Cadenza Dinamakan Pemenang Tahunan Anugerah Kenderaan Gaya Hidup Aktif

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *