Gaya Hidup

Hyundai Elantra 2016 Menang Anugerah Design International

Hyundai Elantra 2017 menerima Bronze  International Design Excellence (IDEA®) Bronze 2016 dalam Kategori Automotive & Transportation 2016 bagi reka bentuk yang cemerlang dan unik.

Hyundai Elantra 2017  adalah antara lebih 1,700 reka bentuk projek-projek dari lebih 30 negara-negara yang bertanding dalam IDEA 2016. Pengerusi Juri Cameron Campbell, IDSA, mengetuai pasukan pakar-pakar reka bentuk global dari 3 hingga 6 Jun di Muzium Henry Ford yang ikonik di Dearborn, MI untuk menilai lebih daripada 600 peserta akhir.

Hyundai-Elantra-3

Keputusan – 26 Gold; 47 Perak; dan 63 Gangsa pemenang IDEA yang merangkumi pelbagai 21 kategori seperti kesan sosial; inovasi perubatan dan saintifik; pengangkutan; rumah dan taman; opis; aksesori peribadi; produk kanak-kanak; barang-barang sukan; dan banyak lagi.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_20160610

IDEA® adalah satu pertandingan reka bentuk antarabangsa utama, mengiktiraf dan menggalakkan kecemerlangan reka bentuk di pelbagai industri dan disiplin dijalankan setiap tahun oleh Industrial Designers Society of America (IDSA).  Penghakiman IDEA adalah berdasarkan kriteria Kecemerlangan Design berikut: Design Inovasi, Manfaat kepada Pengguna, Manfaat kepada Pelanggan, Manfaat Persatuan dan kesesuaian Aesthetics.

Hyundai Elantra 2017 , ditawarkan sebagai sedan kompak tradisional, model Eco turbocharged yang cekap dan edisi sukan berprestasi yang akan datang berreka bentuk aerodinamik yang berani dengan rangkaian lengkap ciri-ciri keselamatan, gaya dalaman yang moden dengan  ciri-ciri kelas-atas dan – teknologi mesra-pengguna.

 

Previous post

Perikatan Renault-Nissan-Mitsubishi Mungkin Lebih Besar Daripada Toyota

Next post

Yamaha MT-09 Tracer Dilancarkan - RM59,900 (CBU)

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *