Berita Auto

Nissan GT-R 2017 Telah Dilancarkan Di Amerika Syarikat

Nissan hari ini mengumumkan penetapan harga $ 109,990 USD untuk  model Nissan GT-R Premium 2017  baru, yang akan dijual bermula pada pertengahan bulan Julai pada peniaga Nissan terpilih di Amerika Syarikat.

Nissan GT-R-2

Nissan GT-R 2017  ini mewakili makeover yang paling penting untuk kereta super ikonik sejak mula ia muncul pada 2007 Tokyo Motor Show sebelum pelancarannya di Amerika Syarikat sebagai model 2009. Ia menawarkan pandangan yang segar dalam dan luar, serta peningkatan prestasi memandu utama dan ciri-ciri baru utama.

Nissan GT-R-5

Semua aspek kenderaan dipertingkatkan untuk meluaskan appealnya kepada para pelanggan yang inginkan kedua-dua pengalaman GT (Grand Touring) dan R (Racing) termasuk gaya baru yang dinamik dan 565 kuasa kuda, peningkatan sebanyak 20 HP, dan juga sistem ekzos titanium standard.
Nissan GT-R-4
Peningkatan GT-R baru tertumpu  kepada lima bidang utama – reka bentuk luaran, penghalusan dalaman, prestasi pemanduan, keselesaan pemanduan dan teknologi canggih – semua dengan niat untuk mewujudkan tahap perbaikan dan keseronokan  baru.
GT-R 2017 baru kini menawarkan 565 kuasa kuda, peningkatan sebanyak 20 HP berbanding model 2016, dengan lengkung tork mendatar untuk meningkatkan pecutan atas permintaan.
Nissan GT-R-6
Antara perubahan powertrain adalah satu sistem baru ekzos Titanium – standard pada model GT-R Premium – yang menggabungkan Active Noise Cancellation dengan Active Sound Enhancement untuk menapis bunyi yang tidak dikehendaki dan mengekalkan keseronokan semasa memandu bersemangat.
Harga untuk  tambahan peringkat  trim GTR 2017 akan diumumkan pada masa akan datang.
Nissan GT-R-7
Harga untuk  tambahan peringkat  trim GTR 2017 akan diumumkan pada masa akan datang.
Previous post

Gangguan Bekalan Air Dan Tekanan Rendah Di Kawasan R&R Gambang

Next post

Video - Honda Civic 2016

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *