Gaya Hidup

Mercedes-Benz 2016 C-Class Coupé Dari RM3,277.00 Sebulan

Mercedes-Benz Services Malaysia Sdn Bhd (Mercedes-Benz Services Malaysia) telah upped-the-ante dengan pengenalan Pembiayaan Agility termasuk satu penyelesaian insurans secara eksklusif untuk pelanggan C-Class Coupe.

Mercedes-Benz-C-Class_Coupe-1

Dengan pakej Pembiayaan Agility khas terkini, pelanggan boleh mengharapkan ansuran bulanan yang rendah dan perlindungan dengan insurans motor menyeluruh. Insurans motor komprehensif Mercedes-Benz Services Malaysia menawarkan penggantian kenderaan Satu-untuk-One pada tahun pertama untuk pelanggan Mercedes-Benz sekiranya jumlah kerugian akibat kemalangan atau kecurian. Nilai bersetuju bukannya nilai pasaran digunakan pada pampasan bagi kehilangan kenderaan. Di samping itu, pelanggan boleh menikmati kelulusan  lebih cepat tuntutan untuk tuntutan di bawah RM30,000.

Mercedes-Benz-C-Class_Coupe-4

 

Faedah utama lain termasuk jaminan nilai masa depan kenderaan Mercedes-Benz dan fleksibiliti kewangan yang lebih besar di bawah pakej Pembiayaan Agility. Ini termasuklah pilihan untuk menyelesaikan atau melanjutkan perjanjian pembiayaan, atau kembali kenderaan mereka dan menaik taraf kepada model yang lebih baru di akhir perjanjian.

Dengan contoh tempoh pembiayaan tiga tahun, 20.000 km mileage setahun dengan 15% bayaran pendahuluan, pelanggan C 200  Coupé menikmati ansuran bulanan yang berpatutan daripada RM3,277. Pelanggan yang memilih untuk menambah pada tahun pertama insurans motor komprehensif perlu menambah RM262 sebulan sahaja.

Mercedes-Benz-C-Class_Coupe-3

 

C-Class Coupe adalah kelas terbaru yang akan ditawarkan dengan Pembiayaan Agility, menyertai model Mercedes-Benz lain termasuk Mercedes-Benz A-, B-, C-, E, S-Class, PTK, GLA, GLC dan GLE .

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai Pembiayaan Agility, hubungi 1-800-22-6237 atau layari www.mercedes-benz.com.my/financial.

 

Previous post

Continental Tyre Malaysia Periksa Keselamatan Tayar

Next post

Tayar Serba Baharu 4x4 Dicuba & Diuji

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *