Gaya Hidup

Muzium Ferrari Buka Pintunya Kepada Google Street View

Jom buat lawatan pertama ke Muzium Ferrari tanpa meninggalkan kampung halaman anda, mungkin dari hujung dunia lain? Sekarang! Anda boleh! Teknologi Street View Google, yang memberikan pemandangan  panorama 360 darjah dibeberapa tempat yang paling terkenal di dunia, telah digunakan untuk mendigitalkan lawatan berjalan kaki Muzium Ferrari Enzo di Modena dan Muzium Ferrari di Maranello.

Hasilnya adalah  true virtual tour yang membolehkan peminat membiasakan diri dengan dua muzium Prancing Horse ini, melihat pameran sementara “Genius and Secrets” di Muzium Ferrari Maranello, sebagai tambahan kepada “Muzium Engine” dan “penghormatan Ferrari untuk Pavarotti “di Muzium Enzo Ferrari  Modena, yang pada hari ini menyaksikan pemasangan pameran” Red Carpet “, megenai kereta-kereta Ferrari yang membintangi filem.

Imej-imej Muzium Ferrari di Google Street View boleh diakses oleh semua orang di www.google.com/mapsdevices hanya dengan menaip “Muzium Ferrari”. Google telah mengumpulkan beberapa daripada mereka dalam galeri khas, yang juga boleh dilihat melalui Street View App.

Cuba tekan ini: https://www.google.com/maps/@44.5297956,10.861426,3a,90y,68.96h,83.72t/data=!3m6!1e1!3m4!1sfu_JZN0wlSOrVj7ynGhElQ!2e0!7i13312!8i6656

Ferrari virtual visit 2

Ini adalah satu peluang yang unik mejelajah Muzium Ferrari dan mengasyikan diri di dalam ruang pameran, yang sentiasa bertukar-tukar berterusan untuk memberi pelawat peluang untuk mengalami dan menemui setiap aspek mitos Prancing Horse.

Semua yang merupakan pelopor kepada lawatan tubuh badan sendiri yang sudah tentu, tiada bandingan.

 

Previous post

Toyota Buka Pusat Jualan Terbaharu di Seri Kembangan

Next post

Audi R8 LMS Cup 2016 Buka Tirai Hujung Minggu Ini Dengan Barisan Pelumba Terkuat

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *