Gaya Hidup

Hyundai 2S GDSI Dibuka Di Melaka Untuk Menambah Baik Khidmat Pelanggan

Premium Autoworld Sdn Bhd, pengedar Hyundai telah membuka kedai 2S GDSI (Dealership Global Space Identity) pertamanya di Melaka , sejajar dengan pembukaan bilik pameran kedai Hyundai GDSI pertama pada 2014 untuk menawarkan pelanggan perkhidmatan yang luar biasa.

Service Bay

Pusat GDSI ini, kelima di Malaysia, diilhamkan oleh alam semula jadi dan mempunyai dinding kaca dari lantai-ke-siling dengan hijau-hijauan menegak didalam bangunan. Ia juga nampak menarik dengan penggunaan gangsa halus pada bahagian luar dan reka bentuk seni bina moden. Interior termasuk perabot moden, kerusi lounge baru dan lampu yang menawarkan pelanggan persekitaran yang selesa dan santai.

Service Reception

Di lounge premium pelanggan boleh menikmati kemudahan internet kelajuan tinggi, perkhidmatan jemput dan hantar untuk kemudahan eksekutif yang sibuk (hanya dengan temu janji awal) dan kemudahan membuat kopi percuma. Perkhidmatan lain yang ditawarkan di 2S GDSI baru ini termasuk khidmat pembaharuan insurans & cukai jalan dan body & cat serta dandanan kereta.

Premium Autoworld 2S GDSI (Front View)

 

Bersempena dengan pembukaan rasminya, Premium Autoworld menawarkan diskaun berikut dan promosi sehingga 31 Mei 2016 di pusat servis dan alat 2S GDSI:

  • Diskaun 50% ke atas caj buruh bagi pakej perkhidmatan Hyundai Asas dan untuk pelanggan kali pertama sahaja. Pelanggan akan perlu memuat turun dan log masuk ke Hyundai Care App melalui telefon pintar mereka untuk menikmati diskaun yang terhad kepada satu kegunaan sahaja.
  • Buruh percuma untuk tukar pelincir (minyak enjin dan penapis enjin) dan diskaun 15% ke atas bahagian-bahagian untuk model Hyundai yang lama yang tidak lagi dilindungi  jaminan  Matrix, Getz, Avante, XD Elantra, Atos dan NF Sonata.
  • Pemeriksaan 22 point percuma pada hari minggu sahaja.

Customer Lounge

Pusat 2S GDSI Premium Auto Dunia ini terletak di No 1, Jalan PK 8B-1, Taman Perindustrian Krubong, 75260 Melaka. Pusat Servis & Part dibuka dari hari Isnin hingga Sabtu dari 08:00-17:00 kecuali pada hari cuti umum. Pelanggan boleh menghubungi 06-3322553 untuk mengetahui lebih lanjut mengenai perkhidmatan yang ditawarkan di sini. Syarikat ini juga mempunyai sebuah bilik pameran GDSI terletak di T199, Jalan Munshi Abdullah, 75100 Melaka. Pelawat dialu-alukan untuk melawat cawangan baru ini dari 10:00-06:00 setiap hari.

 

Previous post

GM Perkenal Commercial Link Bantu Perniagaan Mengoptimumkan Pengurusan Armada Kenderaan

Next post

UMW Toyota Memanggil Balik Lexus ES Akibat Isu Aktuator Brek

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *