Berita Auto

Kia Rio Sedan X Dilancarkan di Malaysia Dengan Harga RM 77,888

Naza Kia Malaysia, pengedar rasmi kenderaan KIA di Malaysia, telah melancarkan Rio Sedan X. Sebagai varian baru ke dalam pasaran segmen sedan pertengahan saiz, sasaran Rio Sedan X adalah yang muda dan bergaya yang mahukan kenderaan yang sesuai dengan gaya hidup mereka. Tambahan baru yang ditawarkan oleh Rio Sedan X termasuk kit badan sporty, kerusi kulit eksklusif dan sistem maklumat hiburan multimedia dengan kamera undur. Kit badan penuh meliputi skirt depan, skirt tepi, skirt dan spoiler belakang untuk penampilan sporty.

Kia Rio Sedan X Interior (3)

Warna Bright Silver, Signal Red, Deep Blue dan Clear White, Rio Sedan X berharga RM 77,888 dengan tambahan kulit kerusi eksklusif, sistem infotainment multimedia dan kit badan penuh.

Rio Sedan X datang dengan jaminan selama lima tahun dengan perbatuan tanpa had tetapi tertakluk kepada terma-terma dan syarat. Untuk melihat Sedan X Rio sendiri, lawatilah roadshow Kia Test Drive On Tour dari Mac 23 hingga 27 Mac di 1 Utama Shopping Centre, Petaling Jaya. Lain-lain model yang dipamerkan adalah Kia Cerato Koup, Kia Cerato 2.0, Kia Optima K5 dan Kia Sportage.

Kia Rio Sedan X rear

 

Previous post

Mazda MX-5 Menang World Car Of The Year 2016

Next post

Honda BR-V Akan Tiba Tidak Lama Lagi

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *