Berita Auto

Memperkenalkan RB12

Terdahulu daripada Red Bull Racing-TAG HEUER RB12 membuat debut trek pada ujian pra-musim pertama di Litar de Catalunya Barcelona-di Sepanyol, ini dia imejnya.

P-20160222-00040_HiRes JPEG 24bit RGB

Mengulas mengenai kereta baru dan musim hadapan, prinsipal pasukan, Christian Horner berkata: “Harapan saya untuk musim ini adalah bahawa kita melangkah kehadapan dari mana kita berada tahun lepas; bahawa kita akan benar-benar membangunkan kereta dengan baik dan mudah-mudahan dengan tambahan prestasi yang datang dari unit kuasa, membolehkan kita untuk merapatkan lagi jurang antara pesaing terdekat kami. ”

P-20160222-00041_HiRes JPEG 24bit RGB

Bercakap mengenai reka bentuk RB12 itu, Ketua Pegawai Teknikal, Adrian Newey menambah: “Saya sering ditanya bahagian mana kereta yang saya paling gembira dengan, tetapi dengan peraturan-peraturan yang stabil kita ada pada masa ini ia adalah sukar untuk mencari mana-mana bahagian-bahagian utama untuk dieksploitasikan. Oleh itu, apa yang kita telah benar-benar mencuba untuk menumpukan perhatian kepada dengan kereta ini adalah pakej bersepadu kesemua bahagian-bahagian – suspensi, casis, aerodinamik – kesemua kenalah bekerja sama dalam suasana harmoni.

P-20160222-00039_HiRes JPEG 24bit RGB

Melihat ke hadapan untuk musim baru, Paul Monaghan, Ketua Jurutera, Kejuruteraan Kereta menyimpulkan: “Harapan saya untuk RB12 ini? Saya rasa kita perlu memberi tumpuan untuk memastikan kita sampai ke Australia dalam keadaan yang sebaik mungkin, bersedia dan kemudian mendapatkan yang terbaik daripada kereta kita bagi setiap perlumbaan supaya boleh meletakkan diri kita dalam kedudukan di mana kita boleh mencabar kedudukan podium atau meraup faedah dari apa-apa yang berlaku di sekeliling kita. ”

 

Previous post

Bilik Pameran Perdana Renault Dinaik Taraf Menawarkan Pengalaman Pelanggan Yang Dipertingkatkan

Next post

Ford Ranger Baharu: Dibina supaya Tahan Lama

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *