Gaya Hidup

Koleksi Shell V-Power LEGO® Di Stesen Shell

Shell telah melancarkan pelbagai koleksi baru Shell V-Power LEGO®  koleksi eksklusif seperti Ferrari yang dibuat daripada batu bata LEGO boleh didapati di stesen Shell di seluruh negara, rangkaian baru merangkumi semangat inovasi teknologi dan prestasi yang lebih baik yang berada di tengah-tengah api Shell V-Power.

Image 2

 

Diwujudkan dengan kerjasama Ferrari dan Kumpulan LEGO, koleksi Shell V-Power LEGO memperkenalkan enam model baru yang menjanjikan kegembirakan pelanggan apabila mereka mengisi minyak atau pembelian di Shell. Koleksi ini termasuk empat kereta Ferrari ikonik, satu line Selesai dan Podium dengan Jurutera Scuderia Ferrari LEGO Minifigure dan Stesen Shell dimodelkan selepas yang di Fiorano Circuit, litar lumba swasta Scuderia Ferrari di Maranello, dengan Shell Saintis LEGO Minifigure.

 

 

Image 1

Dengan pembelian minimum RM40 Shell V-Power dan Shell FuelSave atau pembelian 4 liter minyak Shell Helix motor, pelanggan akan dapat membeli salah satu daripada enam model LEGO, berharga antara RM9.90 dan RM13.90.

 

image002

Untuk maklumat lanjut dan aktiviti-aktiviti yang akan datang, sila layari

www.shell.com.my/lego.

Previous post

Rolls Royce Bikin Tiger Phantom Coupé Ini?

Next post

SUV Jualan Terbaik Di Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *