Berita Auto

Volkswagen Group Malaysia Menawarkan Ansuran Bulanan Percuma Dan Rebat Tunai

Jika anda berada dalam pasaran untuk kereta Eropah tetapi anda bimbang dengan keadaan ekonomi atau kejatuhan nilai ringgit, maka mungkin sekarang masa yang terbaik untuk membeli kereta Volkswagen yang baru. VGM kini menawarkan tawaran hebat dan rebat baru models- Sedan Polo, Jetta, Passat, Tiguan, dan kedua-dua CC Sport dan CC biasa semua mendapat manfaat daripada ini.

Volkswagen free monthly instalments

 

 

 

 

 

 

Tawarannya mudah sekali – rebat daripada RM 9,000 hingga RM 25,000 bergantung kepada harga kereta yang anda pilih, dan jika anda mengambil pinjaman 7 tahun anda boleh mendapat penolakan ansuran 12 bulan pertama. Itu satu penjimatan yang besar jika anda memilih salah satu daripada model-model ini dan manfaat adalah bahawa mungkin dalam masa setahun ekonomi dan nilai ringgit boleh stabil memihak kepada anda.

Kesemua model ini juga akan menerima 5-tahun jaminan dan 5 tahun jaminan mobiliti yang Volkswagen tawarkan dengan beberapa model mereka. Dengan pelbagai jenis model dengan tawaran ini, ia pasti bernilai melawat ke peniaga Volkswagen terdekat anda untuk uji pandu mereka.

 

VW Polo Sedan_Exterior

 

 

 

Previous post

Ketua Pegawai Eksekutif Volkswagen, Winterkorn Letak Jawatan

Next post

Honda Malaysia Umum Update Generasi 4 CITY Dan Generasi 3 JAZZ

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *