Gaya Hidup

NAZA World Auto-Mania Kembali Pada Oktober 2-4, 2015

NAZA World Auto-Mania kembali selepas sambutan yang berjaya dan menggalakkan daripada acara pertama diadakan pada bulan April tahun ini. NAZA World Auto-Mania berjanji untuk menjadi lebih besar dan lebih baik, yang mempamerkan pelbagai kereta lebih menakjubkan daripada motosikal hingga kereta terkini di bilik pameran automotif terbesar di Malaysia.

Lebih 5,000 pengunjung menghadiri acara NAZA World Auto-Mania pada April 2015, ramai datang untuk menaik taraf tunggangan mereka atau untuk beli baru. Mereka yang datang bersama keluarga untuk memastikan tetamu menikmati keseronokan dan permainan, trak makanan dan zon kanak-kanak yang direka khusus untuk menghiburkan orang ramai yang lebih muda.

NAZA World, rumah beberapa kereta dan motosikal yang paling dikenhendaki  di dunia, akan membuka dan memanjangkan waktu operasi 10:00-8:00 kepada rakyat Malaysia untuk eksklusif NAZA World Auto-Mania 2015 dari 2 hingga 4 Oktober 2015; untuk tiga hari sahaja, NAZA World Automall di Petaling Jaya akan mengetengahkan pelbagai yang terbaru dan paling komprehensif kereta dan motosikal di bawah satu bumbung dan mengatur aktiviti yang menyeronokkan untuk seisi keluarga untuk memperingati ulang tahun ke-40 Dunia Kumpulan NAZA Syarikat .

NAZA Dunia Automall, Jalan 51A / 221, Petaling Jaya yang boleh dilihat dan boleh diakses dari Lebuhraya Persekutuan.

 

Previous post

Pusat Toyota 2S Baru di Pandan Indah

Next post

Suzuki Menjual 1.5% Pegangan VW Group Mereka Kepada Porsche

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *