Gaya Hidup

Land Rover SVO Akhirnya Menghasilkan Range Rover Berperisai

Range Rover Sentinel baharu adalah kenderaan mewah  berperisai pertama yang direkayasa sepenuhnya oleh Land Rover’s Special Vehicle Operations, (SVO)  dibina dengan tangan di kemudahan Oxford Road, menyediakan tahap tertinggi perlindungan SUV yang boleh menahankan diri dari pelbagai serangan.

range-rover-sentinel-5

The Sentinel adalah berdasarkan jarak roda standard Range Rover Autobiography.

range-rover-sentinel-2

Ia memberikan keselesaan yang besar, kedudukan memandu yang berkuasa dalam kesemua kawasan keupayaan Range Rover, sambil memberikan ketenangan fikiran dan terima kasih kepada perlindungan penghuni tertunggak dan zahir.

range-rover-sentinel-4

Sama dengan model standard kubu mudah alih ini direka untuk menahan serangan yang paling merosakkan dan sasaran ancaman termasuk penembusan peluri 7.62mm halaju tinggi, penindik perisai peluru.

range-rover-sentinel-1

Kenderaan yang luar biasa ini memberikan perlindungan terhadap sisi sehingga letupan 15kg Trinitrotoluene (TNT)  dan pertahanan daripada letupan bom tangan DM51 dari kedua-dua bawah lantai dan atas bumbung.

Disediakan untuk tempahan dari awal bulan September 2015, Range Rover Sentinel mempunyai  panduan harga dari bawah € 400,000 dan faedah daripada jaminan selama tiga tahun, 50,000 batu. Tambahan sokongan selepas jualan global  termasuk lawatan yang dijadualkan setiap tahun oleh juruteknik khusus.

range-rover-sentinel-3

 

 

 

Previous post

Porsche Kini Turbo Sepenuhnya Dengan 911 Carrera dan Carrera S

Next post

Renault Mengusik Mégane Baharu

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *