Berita Auto

Honda Mendedahkan Civic 2016 -Spec AS

Honda melancarkan Civic Sedan  2016  semua-baru,  gaya dinamik  generasi  10, dijadualkan untuk dijual di Amerika Syarikat musim luruh ini.

Honda-Civic-4

Dengan pendirian yang lebih sporti dan kedudukan memandu sporti, Civic Sedan 2016  adalah baru sepenuhnya bertujuan untuk menawan semula watak sporty Civic semasa mencipta kereta kompak terbaik di dunia – menetapkan penanda aras baru dalam arus perdana kelas yang padat untuk bersenang-senang dipandu prestasi, prestasi keselamatan dan kecekapan bahan api, bersama-sama dengan tahap yang baru perbaikan.

Honda-Civic-6

Civic Sedan 2016  akan menampilkan dua enjin serba baru, lebih berkuasa dan jimat minyak. Civic Sedan LX dan EX Trims akan dikuasakan oleh enjin 2.0 liter, 16 injap, DOHC i-VTEC ™ 4 silinder – asas enjin paling berkuasa yang pernah ditawarkan Civic – dipadankan dengan sama ada manual 6-kelajuan (LX trim) atau transmisi automatik continuously variable (CVT).

Honda-Civic-3

Civic sedan di EX-T, EX-L trim dan trim Touring akan dikuasakan oleh 1.5 liter, direct-injected dan turbocharged 16 injap DOHC inline-4, dipadankan dengan CVT unik, menawarkan tahap baru responsif dalam ini kelas kapasiti enjin turbocharged.

Honda-Civic-5

2016 Civic akan menetapkan satu standard baru untuk pengendalian dinamik, stereng, kualiti pemanduan dan kabin ketenangan di dalam kelas yang padat, ihsan yang platform semua baru, yang menampilkan badan yang paling tegar dan bertutup rapat dan casis yang paling canggih dalam sejarah Civic.

Honda-Civic-2

 

Previous post

McLaren 570S Coupé oleh MSO

Next post

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio @ Frankfurt Motor Show

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *