Gaya Hidup

Cabaran KenTrade Trading oleh Kenanga Bersedia untuk Rumble dengan Volkswagen

Kenanga Investment Bank Berhad (‘Kenanga Investment Bank “) dengan kerjasama Volkswagen Malaysia dan Bursa Malaysia Berhad (” Bursa Malaysia “) sekali lagi di jalanan untuk menggalakkan kedatangan Cabaran KenTrade Trading oleh Kenanga.

Sebuah trak 20 kaki Cabaran KenTrade Trading memulakan perjalanan di Lembah Klang pada 1 September 2015, sarat dengan hadiah utama Cabaran; Volkswagen Beetle, 1.2 TSI.

Dalam tahun kedua, Cabaran KenTrade Trading mengesahkan usaha Kenanga Investment Bank untuk mewujudkan kesedaran dan mendidik rakyat Malaysia mengenai dagangan saham dan pasaran ekuiti. Trak Cabaran KenTrade Trading mempunyai aktiviti yang menyeronokkan termasuk  pertandingan selfie Instagram dan putaran roda. Pengunjung juga akan dapat melangkah ke trak untuk mendapat pengalaman dekat dengan Volkswagen Beetle. Pengunjung yang ingin mengambil bahagian dalam Cabaran KenTrade Trading akan menerima hadiah misteri semasa pendaftaran. Ikut Kenanga Group di Facebook untuk mendapatkan lokasi tepat trak. Bagi mereka yang ingin mendaftar dalam talian boleh berbuat demikian dengan melawat www.kentrade.com.my.

Cabaran KenTrade Trading secara rasmi berlangsung dari 01-31 Oktober 2015. Ia diiktiraf oleh Bursa Malaysia dan disokong oleh Volkswagen Malaysia dan Berjaya RadioShack Sdn. Bhd.

Jadi buka mata luas untuk lori 20 kaki Cabaran KenTrade Trading kerana mereka membuat lawatan cara mereka melalui jalan-jalan di Lembah Klang, Melaka, Negeri Sembilan, Pulau Pinang dan Perak.

Previous post

Mercedes Benz Terus Mara Kehadapan

Next post

Tun Mahathir Lawat HQ Lotus Untuk Test Drive Evora 400

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *