Gaya Hidup

Audi Membawa Pulang Beberapa Anugerah Reka Bentuk 2015

Dengan anugerah Q7, Audi mengambil tempat pertama dalam kategori “Interior Jenama Premium” . SUV dengan reka bentuk dalaman yang progresif  dan penyelesaian teknikal high-end.

Audi-R8-3

 

Di samping itu, Audi R8 juga diberi penghormatan untuk reka bentuk sebelum pelancaran rasmi jualan musim luruhnya. Kereta sport ini adalah menang kerana pencapaian cemerlangnya dalam kategori ” Jenama Premium Bahagian Luar” dan “Jenama Premium Interior ” Selain itu, lampu laser Audi R8 telah diberi penghormatan untuk memenangi  kategori “Masa Depan, Mobiliti & Parts”.

 

Audi prologue

 

Dari segi reka bentuk, Audi sudah cukup lengkap untuk masa depan. Ini ditunjukkan oleh prolog Audi, Audi prolog Avant dan Audi prolog kereta konsep Allroad. Mereka mendapat “Anugerah Khas” dalam kategori “Konsep”  – anugerah kehormat untuk inovasi yang luar biasa. Audi telah memenangi sebelas hadiah tambahan  dalam Peraduan Jenama Automotif tahun ini dalam bidang “Seni Bina & Events,” “Kempen”, “Penerbitan Korporat” dan “Digital.”

Audi is once again displaying bold exhibition architecture at the IAA International Motor Show. Placing the latest edition of Audi’s bestselling model in its center, the architectural showcase will provide spectacular staging for the new Audi A4.

 

Anugerah-anugerah ini akan dihadiahkan pada 15 September, 2015, semasa Hari Media pertama IAA di Frankfurt. Majlis Rekabentuk Jerman terhormat memulakan Peraduan Jenama Automotif pada tahun 2011 – salah satu pusat antarabangsa terkemuka bagi kecemerlangan dalam reka bentuk. Peraduan Jenama Automotif cepat berkembang menjadi salah satu pertandingan yang paling penting dalam industri.

 

Previous post

Audi Q7 Diiktiraf 5 Bintang Dalam Ujian Kemalangan Euro NCAP

Next post

Hari Ini Dalam Sejarah Automotive - 3 September

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *