Gaya Hidup

Schuberth Teruskan Tradisi Inovasi Dengan Helmet M1

Schuberth terus membuka jalan bagi kemajuan dalam teknologi perlindungan kepala dengan keluaran terbaru mereka, Schuberth M1. Reka bentuk baru yang inovatif mengintegrasikan ciri-ciri keselamatan yang unik kepada pengeluar topi keledar Jerman dengan estetika pecah, fungsi dan customizability.

schuberth-m1-1

 M1  direka dan dibangunkan Schuberth sama seperti mereka lakukan untuk semua topi keledar mereka: dalam  terowong angin aeroacoustic Schuberth. Hasilnya ialah topi keledar dioptimumkan untuk kurang drag dan bunyi angin berbanding dengan topi keledar muka terbuka lain. Gentian kaca tenunan dalam sistem Schuberth  S.T.R.O.N.G. menghasilkan shell konsisten yang ringan tetapi kuat, dan suntikan acuan tumpatan pelbagai lapisan EPS yang menghasilkan keselesaan di samping menawarkan perlindungan impak.

schuberth-m1-2

M1 adalah unik berbanding dari topi keledar Schuberth lain dalam customizability nya. Dengan 7 warna shell, 2 warna lapisan dalaman, 5 warna perisai muka / tints, 5 tints visor matahari dalaman, 2 pilihan penutup bolong atas, dan 6 pelekat bendera negara, M1 adalah benar-benar sebuah barang pameran customizable  yang boleh dibuat untuk menyesuaikan dengan mana-mana pelumba motosikal atau gaya peribadi. Selain itu, perisai muka mudah alih boleh digantikan dengan sekeping warna trim hitam atau titanium untuk kelihatan wajah terbuka bersih.

Mungkin ciri yang paling maju adalah ciri tambahan Sistem Komunikasi  Rider (SRC-Sistem) Schuberth , dikuasai oleh Cardo. Walaupun model Schuberth lain seperti S2 Sport dan C3 Pro / C3 Pro Women boleh dipasang dengan SRC-Sistem, M1 mengintegrasikan unit komunikasi tidak seperti yang lain-lain. M1 siap dipasang  dengan pembesar suara, mikrofon kurang-boom dan antena. Riders hanya “snap” unit SRC ke belakang topi keledar M1 untuk sambungan segera ke telefon bimbit, sistem navigasi, atau interkom SRC.

schuberth-m1-4

 

Previous post

5 Sebab Mengapa Kita Tidak Mahu Kereta Autonomi

Next post

Porsche Jelaskan Kepentingan 911 Targa 4S Mayfair Eksklusif Edisi Mereka

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *