Berita Auto

Range Rover Evoque, Masih Pemimpin Segmen

Range Rover Evoque meningkatkan ekspektasi kelas SUV kompak dan terus mendapati sambutan kerena reka bentuk luar biasanya dan dalaman yang premium.

Range Rover Evoque 2015  merupakan proses semula jadi, menbawa mewah yang yang lebih umum dikaitkan dengan model jauh lebih besar, lebih mahal dengan sebuah SUV kompak premium, yang mengesahkan keupayaannya untuk menyusuk emosi pelanggan. ”

The Evoque dimuatkan dengan banyak teknologi keselamatan canggih, termasuk ABS, kawalan cengkaman, pengedaran kuasa brek elektronik, lampu brek kecemasan dan bantuan brek kecemasan, kawalan brek sudut, kawalan-dinamik kestabilan, kawalan roll-kestabilan, bantuan kestabilan treler, bantuan permulaan bukit, kawalan turun-bukit, kawalan pelepasan-cerun dan kawalan tork enjin-drag.

evoque4

Pemandu yang biasa dengan ciri-ciri pemanduan Land Rover yang lain akan mendapati Evoque sama halus tetapi dengan niat yang lebih sporty. Ia nyata lebih tegang melalui lebam jalan dan selekoh tetapi suspensi dan casis tidak terlalu tegar, hanya cukup tegang untuk membenarkan Evoque menangani jalan dengan tepat dan firma.

Kuasa yang dihasilkan oleh enjin turbocharged 4-silinder mengkagumkan. Walaupun dengan penekanan lembut pada pedal pemecut,  Evoque tidak sabar-sabar berpusu ke hadapan untuk menunjuk-nunjuk kuasa kuda dan torknya.

Bahagian dalam 2014 Range Rover Evoque adalah visual karyawan dan amat selesa.

evoque2

 

Previous post

Pemeriksaan 30 Perkara Percuma Untuk Pemilik Proton Raya Ini

Next post

Nissan X-Trail. Sorotan 4 × 4 Baharu Ini Yang Anda Tidak Tahu

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *