Gaya Hidup

Kempen Servis Nissan X-Trail, Teana, & Liberty MPV Dengan Beg Udara Penumpang Takata

Edaran Tan Chong Motor Sdn Bhd (ETCM), pengedar tunggal dan pemasang kenderaan Nissan di Malaysia, hari ini mengumumkan bahawa bersama-sama dengan Tan Chong Express Auto Service Centre (TCEAS), telah menjalankan kempen servis untuk memberitahu pelanggannya dan menggantikan modul inflator beg udara untuk beg udara penumpang depan kenderaan Nissan yang terjejas.

nissan-teana-_1_

Sejumlah 12,444 unit Nissan di Malaysia terlibat dalam Kempen Servis inflator beg udara penumpang depan. Mereka ialah:

MODEL KOD PRODUK TAHUN DIKELUARKAN UNIT TERJEJAS
X-TRAIL

(CKD)

T30 1 MEI 2002 – MAC 2007 12,420
TEANA

(CBU)

J31 OGOS 2004 – SEP 2004 4
LIBERTY

(CBU)

M12 2003 20
       

 

Perlaksanaan ini tidak menjejaskan Nissan X-Trail Serba-Baharu (T32) yang dilancarkan di Malaysia pada bulan Januari 2015, dan semua model Nissan jualan semasa.

ETCM, melalui TCEAS, akan menghubungi pemilik kenderaan Nissan yang terjejas secara langsung. Sebagai alternatif, pelanggan juga boleh menghubungi Hotline Khidmat Pelanggan di talian bebas tol: 1800-88-3838 Untuk penjelasan lanjut atau layari www.nissan.com.my (klik tab ‘Pemilik’ diikuti dengan ‘Kempen Servis’) untuk mencari jika kenderaan Nissan mereka terlibat dalam kempen servis. Semua pekerja dan penggantian bahagian-bahagian untuk servis ini tidak dikenakan sebarang kos kepada pemilik.

ETCM mahu mengesahkan keyakinan pelanggan dan ketenangan fikiran adalah amat penting kepada Syarikat, dan amat berdukacita dengan sebarang kesulitan ini boleh menyebabkan pelanggan bernilainya. Kami mahu mengulangi bahawa ETCM dan Nissan sangat komited untuk tahap yang lebih tinggi bagi keselamatan pelanggan, servis dan kepuasan dan kedua-duanya bekerja bersam-sama untuk menangani perkara ini dengan segera.

NISSANLiberty_2

 

Previous post

VW Group Akan Berpecah Kepada Empat Syarikat

Next post

Lexus IS terima Varian Turbo 2 liter

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *