Gaya Hidup

Hyundai Sonata Baharu Ada Lebih Yang Ditawar

Generasi serba baharu Hyundai Sonata menawarkan paparan yang lebih sempurna melalui bahasa reka bentuk baharunya Fluidic Sculpture 2.0, struktur badan yang lebih sengit, kualiti perjalanan yang lebih baik, pengurangan bunyi bising, getaran dan juga kekerasan dan keselamatan dan kemudahan ciri-ciri canggih. Sonata baharu ini benar-benar democratizes reka bentuk premium dan teknologi mudah sedan Genesis bagi kelas eksekutif / keluarga. Yakin, garisan bertenaga menentukan luaran 2015 Sonata dan seiring dengan dalaman kabin yang premium menekanan ergonomik. Butang kawalan intuitif diletakkan di atas timbunan pusat, yang bersudut ke arah pemandu untuk membuat segalanya lebih mudah untuk dicapai. Teras prinsip-prinsip reka bentuk dalaman Hyundai adalah keselamatan, gerak hati dan kesederhanaan dan Sonata menyampaikan dengan berlipat ganda.

Kesemua control dikumpulkan secara logik dan diletakkan di tempat yang paling mudah untuk pemandu. Untuk membuat pengalaman yang padu di dalam kabin, pereka bertemu dengan pelbagai pembekal untuk memastikan semua butang dan suis mempunyai rasa yang konsisten. Ketinggian skrin paparan untuk paparan audio atau sistem navigasi 8 inci dan alat kelompok dioptimumkan untuk penglihatan dan diletakkan sama tinggi untuk meningkatkan kebolehbacaan bila pandang cepat. Ini tambahan ergonomik membantu pemandu terus memberi tumpuan kepada jalan raya dan memberi keyakinan di belakang roda steering.

Semua komponen dalam kabin diperiksa dan peluang untuk penambahbaikan diambil dengan serius. Malah stereng telah melalui pelbagai ujian untuk menentukan diameter yang ideal, bentuk dan rasa sentuhan untuk memaksimumkan keyakinan pemandu. Penambahbaikan dalam reka bentuk stereng dan perubahan kepada susun atur kelompok instrumen menyebabkan reka bentuk stereng terpaksa ditukar. Pereka dan jurutera berhempas pulas dalam usaha mereka untuk memastikan dalaman selamat, intuitif dan mudah sebaik mungkin sambil menyampaikan ciri mudah dengan estetika menyenangkan.

Hyundai-Sonata-Earns-AutoPacific-Vehicle-Satisfaction-Award-1-1

 

Previous post

Lexus IS Mendapat Enjin Baharu Tetapi Rupa Serupa Untuk 2016

Next post

Gambar Hari Ini, Kerusi Kereta Kanak-Kanak Atau Rim Alloy Baru ?

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *