Gaya Hidup

Gunakan Minyak Repsol Motor Raya Ini Dan Bawa Pulang Hadiah Besar

UMW Lubricant International Sdn Bhd (UMW Lubricant), anak syarikat dalam UMW Group, telah melancarkan Kempen Pengguna Repsol sempena musim perayaan. Dengan setaip pembelian pelincir Repsol akan disertai dengan hadiah percuma.

Untuk setiap pembelian minyak Repsol sintetik sepenuhnya, yang Repsol Elite Evolution 5W50 (4 liter) dan Repsol Elite Evolution Long Life 5W30 (4 liter), pelanggan akan membawa pulang Bodypac Sweet Dream Sleeping Bag. Pelanggan yang memilih minyak semi-sintetik, Repsol Elite Formula Premium 10W40 (4 liter) and Repsol Elite Formula Premium 5W30 (4 liter) akan menerima Jug Air Thermos manakala kepada yang membeli minyak pelincir mineral akan menerima Beg Kasut Bodypac.

Repsol-Festive-Campaign-Poster-600x849

Syarikat itu berharap pengguna akan menikmati perjalanan yang lancar ‘Balik Kampung’ di musim perayaan ini dengan memilih untuk menggunakan pelincir Repsol diuji-berprestasi. Penglibatan Repsol dalam motor GP sports merupakan satu bukti kepada kualiti yang tinggi dan telah terbukti oleh Champions.

UMW Lubricant memiliki francais eksklusif untuk pelincir Repsol di Malaysia sejak tahun 2010.

Tawaran ini boleh didapati di semua kedai-kedai peniaga Repsol yang mengambil bahagian di seluruh negara. Promosi ini akan berlangsung sehingga 31 Ogos 2015.

repsol-elite-formula-sm-10w40-api-semi-synthetic-cartierresources-1503-02-cartierresources@2

Previous post

Imej Pertama Aventador SV Roadster Dikeluarkan

Next post

Mercedes-Benz E-Class Tunjukkan Ciri-Ciri Tempat Letak Kenderaan Kawalan Jauh

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *