Gaya Hidup

Ford Smart Mobiliti Beralih dari Penyelidikan kepada Pelaksanaan

Ford Motor Company baru sahaja mengumumkan fasa seterusnya dalam rancangan Ford Smart Mobility – bergerak dari penyelidikan untuk permulaan pelaksanaan, termasuk kawasan strategik baru focus, program perintis baru dan kajian produk mobiliti baru.

Ford Smart Mobility adalah rancangan syarikat itu untuk menyampaikan tahap yang seterusnya dalam penyambungan, mobiliti, kenderaan autonomi, pengalaman pelanggan dan data besar. Ford memperkenalkan rancangan itu pada Januari, bersama-sama dengan 25 eksperimen bertujuan untuk keperluan mobiliti pengguna pemahaman yang lebih baik di seluruh dunia.

“Datuk saya telah membantu meletakkan dunia di atas roda supaya semua orang dapat menikmati manfaat mobiliti,” kata Pengerusi Eksekutif Ford, Bill Ford. “Visi kami hari ini adalah untuk mengembangkan pemikiran yang sama dengan menggunakan teknologi canggih dan model perniagaan baru, dan menangani cabaran yang dihadapi penduduk di seluruh dunia.”

Berikutan enam bulan pengumpulan data dan pandangan pengguna, Ford diasah di atas dua kawasan strategik – penggunaan fleksibel dan pemilikan kenderaan, dan pelbagai mod penyelesaian perjalanan bandar.

“Kami kini bergerak dari eksperimentasi kepada pelaksanaan,” kata Mark Fields, presiden dan CEO Ford, bercakap hari ini di Further with Ford tahunan dengan persidangan Ford trends di Palo Alto. “Kami telah banyak belajar dalam tempoh enam bulan lepas, dan kini bersedia untuk meletakkan wawasan menjadi tindakan. Matlamat kami adalah untuk menjadikan kehidupan manusia lebih baik dengan membantu lebih daripada mereka dengan mudah menavigasi melalui hari mereka, menangani isu-isu kemasyarakatan dan dari masa ke masa, mengubah cara dunia bergerak -. seperti Henry Ford yang melakukan lebih daripada 100 tahun yang lepas”

Photo-1-MyFord®-Mobile-extended-to-a-series-of-Android-Wear-wearable-device-the-main-screen

 

Previous post

Lexus IS terima Varian Turbo 2 liter

Next post

Audi A4 Serba-Baharu Diperkenalkan

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *