Berita Auto

Tesla Umumkan Model 3, Harga Untuk Menyaingi A4, C-Class Dan 3-Series

Strategi perniagaan    yang sentiasa memberi tumpuan kepada menembusi pasaran premium sebelum trickling beberapa teknologi yang turun kepada orang ramai. Walaupun orang-orang yang mempunyai keyakinan dalam produknya, percaya bahawa jenama Tesla itu akan wither sebelum ia benar-benar boleh dilaksanakan.

tesla-model-x-1

Model E3 tahun ini, Tesla letakkan nay-Sayers di tempat mereka apabila mereka mengumumkan bahawa Model 3 akan dilancarkan pada tahun 2017 dan akan boleh didapati dalam kedua-dua gaya body iaitu sedan dan crossover.

Pada harga AS $ 35,000 masih banyak daripada purata pembeli kereta penumpang bersedia untuk membayar, tetapi ia masih berjalan. Model D yang sebelumnya adalah kira-kira dua kali ganda dan itu disasarkan kepada mereka yang mencari di sebuah kereta mewah bersaiz sederhana ke besar. Kali ini, Tesla menyasarkan untuk mereka di pasaran untuk Audi A4, BMW 3-Series atau Mercedes-Benz C-Class.

tesla-model-x-06-1363010629

Model 3 disertai oleh Model X yang diumumkan sebelum ini, yang merupakan SUV 7-tempat duduk yang dilengkapi dengan mekanisme pintu falcon dan dual motor elektrik untuk sistem pacuan semua roda itu. Model X dijangka berkongsi harga yang sama dengan S Model, yang meletakkan ia kira-kira AS $ 70,000.

tesla-model-x-03

 

Previous post

Suzuki Lancarkan Swift Terbaru Yang Dikemaskini

Next post

Perkhidmatan Mercedes-Benz Malaysia Menyediakan Pembiayaan Agility Untuk Hibrid E300 BlueTEC

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *