Konsep / Lakaran / Intipan

Harga dan Spesifikasi BMW 7-Series Baharu BOCOR!

Dengan hanya beberapa berdiri antara kita, dan mendedahkan BMW 7-Series serba-baharu, rakyat Austria, dari semua orang, telah membocorkan banyak maklumat mengenai harga dan spesifikasi saingan S-Class akan datang.

BMW-w

Laman web yang menyiarkannya adalah laman rasmi BMW Austria, yang menampilkan configurator kereta 7-Serieshanya sekejap sahaja. Ini membolehkan untuk maklumat seperti harga kereta dan jumlah output enjin yang telah bocor. Model asas adalah 265PS dikuasakan oleh diesel bagi harga €100,445 dan ini dilengkapi dengan xDrive (sistem panduan empat roda) dengan tambahan sebanyak €7000. Enjin ini sedikit lebih berkuasa daripada diesel Mercedes, tetapi jauh lebih mahal juga.

BMW-3

Petrol termurah bagi 7-series adalah 740i, yang didorong oleh 326PS 6 turbo berterusan berharga €107,690. 750i dengan xDrive memberi kira-kira 450PS dan berharga €137,935. Selain daripada harga dan output enjin, laman web Austria juga menunjukkan warna yang disediakan iaitu Alpine White, Carbon Black, Black Sapphire, Black (non-metallic), Cashmere Silver, Glacier Silver, Imperial Blue, Mineral White, Singapore Grey, Jatoba, Magellan Gray dan Arctic Gray Brilliant.

BMW-4

Previous post

Mazda BT-50 Berwajah Bahru Tidak Lama Lagi

Next post

Perodua Menawarkan Bantuan Kepada Pelanggan Yang Keretanya Rosak Akibat Gempa Bumi

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *