Gaya Hidup

Ferrari South East Asia Grand Tour Bermula di Malaysia

Sungguh sedih. Saya tak layak pergi untuk ini. Ini laporan yang dapat pergi, Subhash:

Ferrari South East Asia Grand Tour membuat satu permulaan yang hebat hari ini, dengan pemanduan bermula di Singapura menuju ke Kuala Lumpur.  Para pemilik kelab Ferrari dari tiga negara-negara yang paling maju ASEAN iaitu Malaysia, Singapura dan Indonesia, telah datang bersama-sama untuk lawatan 6 hari ini di seluruh negara.

DSC05965

Pelancongan itu akan menyaksikan ahli-ahli mengambil bahagian dalam Kejohanan Golf, Casino, parti tema dan mungkin yang paling menarik sekali, hari trek bersama Corso Pilota di Litar Sepang.

Menurut Dieter Knechtel, Pengarah Urusan Ferrari Far East, “Kereta Ferrari adalah mencerminkan emosi dan semangat yang besar. Orang-orang yang tertarik untuk memiliki Ferrari adalah individu yang mempunyai keberanian untuk bermimpi dengan semangat, dedikasi yang kuat, dan suka untuk menjadikannya kenyataan. Kami gembira untuk mengetahui bahawa pemilik Ferrari di Singapura, Indonesia dan Malaysia berkongsi dan mempunyai minat yang sama ke arah Ferrari.”

Rantau Asia Tenggara adalah satu yang paling ketara bagi jenama supercar terkenal dunia dan ia adalah jelas bahawa Ferrari mahu memupuk rasa kebersamaan di antara pelanggan yang mereka hargai, yang bukan sahaja mempunyai ikatan serantau terdekat, tetapi juga semangat untuk budaya di sebalik jenama Ferrari ini. “Ketiga-tiga negara memainkan peranan penting bagi Ferrari dan kerana ini, kami menjangka acara pencapaian ini untuk mengukuhkan lagi hubungan antara pemilik Ferrari di Asia Tenggara,” kata Pengarah Urusan Ferrari Far East, Dieter Knechtel.

Malam Malam Gala, yang diadakan di restoran atas bumbung yang tertinggi di Malaysia iaitu Marini’s on 57, adalah sambutan yang membawa bersama pemilik pemilik Ferrari dari seluruh dunia untuk menikmati makanan yang enak. Esok, 3 pemilik kelab akan ke acara trek Corso Pilota yang mana akan mengajar mereka tentang cara-cara pemanduan yang betul di trek. Nantikan liputan acara kami!

DSC06009

 

Previous post

Goodyear Beri Sokongan Pada Tentera Melalui  Kempen Rallies NASCAR

Next post

Imej Paten Mitsubishi Pajero Sport Akan Datang Tahun 2016

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *