Gaya Hidup

AC Schnitzer Memodifikasikan BMW i8. Kenapa Modifikasikan Kereta Yang Mempunyai Bahan Bakar Yang Efisien?

BMW i8 telah merevolusikan kelas kenderaannya sebagai kereta sport pertama yang mempunyai nilai dalam penggunaan minyak dan emisi sebuah kereta kecil. Revolusi ini telah diikuti oleh yang lain : Peralatan khas AC Schnitzer untuk BMW i8 memberi penekanan yang lebih jelas prestasi sukan dan rekabentuk inovatif yang kuat, coupe yang mesra alam.

ac_schnitzer_bmw_i8_2

Walaubagaimanapun, kereta ini direka khas kecekapan bahan api dan kembali prestasi supercar. Memodifikasikan yang membuatkan mengapa BMW membina i8 dan mengapa kebanyakkan pembeli mengidamkannya. Akan sentiasa ada pembeli yang mahukan kereta ini dimodifikasikan.

ac_schnitzer_bmw_i8_5 (1)

Direndahkan sebanyak 25mm di bahagian hadapan dan 20mm di bahagian belakang, i8 oleh AC Schnitzer mencengkam tarmac lebih rapat daripada kenderaan standard dan boleh membangunkan kecekapan maksimum dan dinamik di atas jalanraya. Elemen karbon AC Schnitzer spoiler hadapan, karbon sisi (kiri & kanan) dan karbon belakang juga memastikan bahawa keselesaan memandu boleh dinikmati sepenuhnya pada pecutan dari enjin petrol berkuasa dan dari motor elektrik. Logo AC Schnitzer di tepi kenderaan menunjukkan bahawa professional-professional yang memodifikasikan BMW berpangkalan di Aachen telah bekerja di sini.

ac_schnitzer_bmw_i8_6 (1)

Pakar-pakar juga memodifikasikan set roda pada BMW i8 ini: AC1 baru aloi yang ditiru dari AC Schnitzer adalah sangat sempurna direkabentuk untuk kereta sport, menggabungkan wajah hibrid dengan rekabentuk sport.

ac_schnitzer_bmw_i8_1

Dengan tayar yang sepadan dan dalam BiColor, roda generasi baru dari Aachen sangat sesuai dengan inovatif hibrid plug-in dari Munich – terutamanya kerana ia boleh didapati dalam warna yang anda mahu.

ac_schnitzer_bmw_i8_4

 

Previous post

Kempen ‘Fueled by Everything’ oleh Toyota untuk Ketibaan Mirai

Next post

Cabaran Mazda SKYACTIV 2015 Menghasilkan Keputusan Menakjubkan

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *