Berita Auto

Toyota dan Mazda Bekerjasama

Toyota Motor Corporation dan Mazda Motor Corporation hari ini memasukki satu perjanjian untuk membina satu kerjasama jangka panjang yang akan memberi faedah kepada kedua pihak.

Dengan memanfaatkan sumber kedua-dua syarikat untuk melengkapkan dan meningkatkan produk dan teknologi masing-masing, perkongsian itu akan memberikan kereta yang lebih menarik yang memenuhi pelbagai keperluan dan cita rasa pelanggan di seluruh dunia.

Toyota-Mazda-2

Satu jawatankuasa bersama ini akan ditubuhkan untuk menilai cara terbaik untuk menggunakan kekuatan syarikat masing-masing. Jawatankuasa ini akan menggalakkan kerjasama yang luas dan ini bermakna merentasi pelbagai bidang termasuk keselamatan alam sekitar dan kemajuan dalam teknologi keselamatan.

Kerjasama sebelum ini antara Toyota dan Mazda telah memasukkan pelesenan teknologi hibrid Toyota untuk Mazda dan pengeluaran kereta kompak untuk Toyota di kilang Mazda di Mexico.

Toyota-Mazda-3

Toyota dan Mazda menyedari bahawa terdapat pertindihan yang agak besar antara falsafah korporat Mazda, iaitu membawa kegembiraan kepada rakyat melalui kenderaan dan komitmen Toyota untuk membuat kereta yang sentiasa lebih baik, dan juga dedikasi kepada struktur seluruh syarikat untuk merealisasikan daya saing sebenarnya dan pertumbuhan yang mapan.

Perjanjian terbaru mereka akan menjangkaui rangka kerjasama tradisional, bertujuan untuk mewujudkan satu set nilai baharu untuk kereta melalui medium rangkaian luas kepada kerjasama jangka panjang.

Toyota-Mazda-4

Previous post

Polo Sedan Berwajah Baru di Pasaran Rusia

Next post

Kereta Sport Renault Akan Bersaing Dengan Model TT & Boxster

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *