Berita Auto

Ford Eropah Terbitkan Galeri Mustang Baharu

Minggu lalu, Ford mengeluarkan butir-butir mengenai Mustang pertama di Eropah, yang menyatakan bahawa stallion itu akan mendapat dua pilihan enjin. Yang pertama adalah EcoBoost 2.3Lenjin ekonomi tetapi berkuasa menghasilkan 313hp dan tork 432 Nm membolehkan pecutan untuk 100km/j dalam masa 5.8 saat dengan transmisi manual enam kelajuan. Model V8       5 liter yang ditawarkan adalah yang kedua lebih cepat menghasilkan kuasa 415hp dan tork 530Nm.

Ford-Mustang10

Ford-Mustang15

Ford-Mustang16

Ford-Mustang13

Ford-Mustang14

Kini, Ford telah menghasilkan pelbagai video ciri penting kereta Pony. Perkara pertama yang anda akan notis adalah bahawa terdapat dua pilihan bukan sahaja enjin, tetapi transmisi dan gaya body juga. Seperti yang telah dinyatakan sebelum ini, terdapat transmisi manual enam kelajuan, tetapi juga enam kelajuan automatik yang datang dengan paddle shifters- dan tiada ia bukan satu dwi-klac. Kami telah melihat gaya coupe ‘fastback’Mustang tetapi terdapat juga pilihan boleh tukar yang menggunakan tiga lapis soft-top untuk pengasingan bunyi yang lebih baik sambil menjaga berat di dalam semakan dan memelihara ruang but jadi masih ada lagi ruang untuk dua beg golf di dalam trunkwalaupun dengan bahagian atas ke bawah.

Ford-Mustang04

Ford-Mustang09

Ford-Mustang05

Terdapat beberapa tambahan berteknologi yang datang dengan Mustang, termasuk kawalan pelancaran dan ciri yang dipanggil Line Lock, yang mengunci roda depan sementara membolehkan roda belakang berputar secara bebas selama 15 saat. Ia cukup berguna bagi mereka yang kena menangani banyak tayar. Terdapat juga beg udara lutut untuk penumpang hadapan yang sangat istimewa, yang ditempatkan di dalam kotak sarung tangan, yang merupakan industri pertama.

Ford-Mustang12

Ford-Mustang11

Ford-Mustang07Kita mungkin tak dapat melihatnya di Malaysia disebabkan faedah yang ditawarkan adalah sangat tinggi. Tiada pengumuman lagi, jadi dalam masa yang sama, kita boleh lihat gambar-gambar Ford Eropah yang dikeluarkan Mustang. Kereta yang berwarna kuning adalah coupe fastback dengan 2.3L EcoBoost dan yang berwarna kelabu adalah yang paling tinggi dalam barisan 5.0L GT dalam gaya body yang  boleh diubah.

 

Previous post

Jetta Edisi Terhad Dari RM122,888

Next post

Toyota Mengintegrasikan Komen Elon Musk Ke Dalam Video Pemasaran

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *