Gaya Hidup

Range Rover Evoque Talaan LARTE Design

Range Rover Evoque daripada LARTE Design menjadi tuning SUV yang digemari. Berpangkalan di Moscow syarikat kereta penalaan premium ini menggabungkan reka bentuk menarik dengan produk mewah yang diperoleh terutamanya daripada pengeluar OEM Jerman.

LARTE telah menghala tuju kenderaan ini ke arah pelumba jalanan dalam cat hitam-dan-merah. PU RIM kit badan baru dengan gril sarang lebah mempertahankan kemurniannya dan intake udara besar-besaran di apron depan mencipta watak sepadan sporty. Di belakang juga apron belakang diperbuat daripada PU RIM, yang memegang reka bentuk bumper hadapan yang pada masa yang sama mewujudkan keadaan yang sesuai bagi sistem ekzos yang direka semula.

Prestasi enjin diesel terbaik dipertingkatkan kuasa kepada 162 kW / 220 HP dari sebelumnya 140 kW / 190 HP manakala tork maksimum telah pada masa yang sama juga ditambahkan kepada 420-480 Nm sementara pusat gravity Evoque ini telah beralih

Ianya direndahkan 30 milimeter terus meningkatkan kedua-dua penampilan dan handling. Rim aloi ringgan 21-inci LARTE hitam kilat juga menyumbang kepada kejayaan perkadarannya. Walau bagaimanapun, pelanggan yang lebih sukakan kesederhanaan juga mendapatkan Evoque sempurna mereka dari LARTE.

Range-Rover-Evoque-Tuned-By-LARTE-Design1

Previous post

Masa Tidak Rasmi Testing Hari Pertama Di Barcelona

Next post

Infiniti QX30 Compact SUV menyaingi Audi Q3 & Mercedes GLA

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *