Berita Auto

Konsep Chevrolet Sonic Performance Untuk SEMA

Sonic yang ditala ini menarik warisan kenderaan konsep Chevrolet berprestasi tinggi diulang untuk peminat generasi baru. Kereta ini termasuk prestasi enjin, suspensi / brek dan penampilan yang di perbaharui. Justru, pakej termasuk Stage Kit Prestasi Chevrolet, induksi udara sejuk dan sistem ekzos aliran tinggi membolehkan enjin turbo 1.4L untuk menghasilkan lebih banyak kuasa untuk pengalaman memandu yang lebih menarik.

Turut ditampilkan sistem suspensi ditala yang dibangunkan oleh Chevrolet Performance, yang menurunkan kereta agar lebih sporty, luaran Synergy Green dengan aksen warna putih; Aksesori Chevrolet ring lampu putih depan, ring lampu belakang, surround grill, penutop cermin dan spoiler belakang, pakej konsep efek tanah, roda aluminium 17 inci, Aksesori Chevrolet tikar lantai permaidani putih, kusen pintu dan pedal sukan.

Di samping itu, Sonic ini juga dilengkapi dengan pakej keselamatan canggih yang dilengkapi dengan amaran perlanggaran hadapan dan amaran lari lorong, serta kamera belakang. Ia juga mempunyai 10 beg udara standard dan sambungan telefon Bluetooth.

chevrolet-sonic-performance-concept-02

Previous post

Jom Racing. Audi TT Cup Series Dilancarkan.

Next post

Keupayaan Luar Biasa Land Rover Discovery Sport

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *