Berita Auto

Jualan Bentley Terbang Tinggi Di Korea

Bentley melancarkan model model jenama ultraluxury baru di Korea Selatan sebagai untuk menandadangini peningkatan pertandingan bagi kereta kereta yang berharga lebih dari 200 juta won (USD193,000) di pasaran Asia. Pengeluar kereta ini akan memulakan penghantaran Continental GT3-R dan Speed ​​Mulsanne, ke Asia menjelang akhir tahun depan kata Tim Mackinlay, Pengarah Bentley untuk Korea dan Jepun, dalam satu temu bual.

Pengedar di Seoul syarikat itu telah menyaksikan peningkatan 133 peratus penghantaran di Korea tahun ini hingga Ogos untuk menjadi peruncit jenama No 2 di dunia, mengekori hanya wakil di Dubai.

“Kejayaan kami sedang diperhatikan dengan teliti oleh pesaing, dan anda akan melihat tumpuan pelaburan yang lebih besar di pasaran kerana itu,” kata Mackinlay menjelang permulaan jualan varian V -8 sedan Flying Spur yang paling laris di Korea yang dijual dengan harga pasaran kira-kira $ 272,000.

Kemasukan Bentley ke pasaran Korea pada tahun 2006 meletakkan unit Volkswagen Group di kedudukan yang mengambil kesempatan penurunan halangan perdagangan dan pengukuhkan won, kedua-duanya telah membuat model mewah asing lebih mudah untuk di beli. Jenama ini adalah pemimpin di pasaran Autos berharga melebihi 200.000.000 ₩, satu segmen yang berganda dua kali dalam tempoh hanya lapan bulan pertama dan melebihi keuntungan 25 peratus jumlah jualan kenderaan yang diimport.

bentley_continental_gt3-r_4

Previous post

Kereta Lotus Dijangka Buang 325 Pekerjaan

Next post

Mitsubishi Triton Tukar Lencana Kepada Lencana Fiat

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *