Gaya Hidup

Motonation 2018 Janjikan Platform Online Baharu, Roadshow dan Banyak Lagi

Motonation, kini dalam tahun kedua, akan diadakan di MECC, MATRADE dari 19 hingga 21 Oktober 2018. Salah satu acara automotif terbesar di rantau Asia Tenggara, Motonation menggabungkan segmen automotif korporat dan gaya hidup yang meliputi alat ganti, pembiayaan , pendidikan, seni, hobi, pengumpul, harta, makanan, bekalan bahan, pembuatan dan banyak lagi. Tidak kurang dari 100,000 hadirin dijangka pada acara tahun ini.

Sempena dengan acara utama, Motonation akan menganjurkan Anugerah Automotif Asia kedua tahun ini untuk menunjukkan penghargaan kepada pemain automotif yang cemerlang di Malaysia.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Salah satu tambahan baru di bawah Motonation 2018 ialah anugerah Duta Automotif Asia, dengan kerjasama Miss Malaysia Kebaya, untuk menyediakan satu platform persaingan untuk mencari model peranan wanita yang bercita-cita untuk mewakili wajah industri automotif tempatan. Satu siri pusingan eliminasi akan diadakan dengan pusingan separuh akhir yang akan diadakan di Quill City Mall. Pemenang akan diumumkan pada majlis tersebut di MATRADE pada bulan Oktober.

Sama seperti acara tahun lepas, Motonation 2018 juga akan menampilkan beberapa pameran bergerak dan program pemadanan perniagaan yang membawa kepada acara besar pada Oktober. Lokasi acara Roadshow termasuk Scott Garden Mall, Hype Motorsport Hotel, dan Quill City Mall.

Motonation juga akan menjadi tuan rumah platform e-dagang online yang pertama yang dipanggil Spanarboy. Spanarboy adalah pusat sehenti untuk semua vendor dan pemain automotif untuk menyenaraikan produk mereka di satu platform, menjadikannya lebih mudah bagi pengilang untuk berhubung dengan pengedar dan pengguna.

 

Previous post

Kia Stinger GT Dinamakan Ward 10 Interior Terbaik Untuk 2018

Next post

Serlahkan Gaya Anda Dengan Volkswagen Pada Musim Perayaan Ini

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *