Bisnes

Nissan Akan Perkenalkan Konsep Runcit Baharu di Dealership Sedunia

Nissan Motor Co, Ltd merancang untuk memperkenalkan konsep runcit baharu kepada pengedar di seluruh dunia untuk meningkatkan perkhidmatan pelanggan dalam pengalaman jenama yang konsisten secara global, sebagai tindak balas kepada kepelbagaian harapan dan gaya hidup.

Semua pengedar jenama Nissan akan digalakkan untuk menyelaraskan Konsep Runcit Nissan, atau NRC. Konsep baru ini bertujuan untuk meningkatkan semua aspek pengalaman pelanggan di dealer Nissan, termasuk desain kemudahan, proses servis dan persekitaran digital.

Lebih daripada 400 peniaga di 30 negara telah membuat perubahan itu. Nissan berhasrat untuk melaksanakan NRC di lebih 9,000 peniaga di lebih daripada 170 buah negara pada akhir tahun fiskal 2022.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Konsep Runcit Nissan mempunyai beberapa elemen reka bentuk baru, seperti luaran dengan papan tanda merah Nissan biasa dan kawasan penghantaran eksklusif yang meningkatkan masa yang menarik apabila pelanggan menerima kenderaan mereka. Pelanggan juga akan dapat mengetahui tentang kereta Nissan menggunakan configurator kereta digital dan menavigasi proses servis komputer tablet jurujual. NRC juga menggabungkan elemen kunci jenama Nissan, seperti Nissan Pintar Mobiliti, kenderaan elektrik, kenderaan komersil ringan dan sub-jenama prestasi NISMO.

NRC telah dilancarkan di Amerika Utara, Eropah dan China. Bermula tahun fiskal ini, Nissan sedang menyusun semula pengedar di Jepun, dan syarikat itu akan terus menjalankan NRC seiring dengan usaha untuk mengoptimumkan rangkaian jualannya.

Previous post

Isuzu Anjur Perhimpunan Pembina Badan Trak di Langkawi

Next post

Suzuki Lancar Ertiga Baharu di Indonesia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *