Gaya Hidup

Kerjasama Baharu Antara Jaguar Land Rover Dan 007 Elements

Jaguar Land Rover mempunyai misi baru dengan James Bond – kerjasama selama tiga tahun di pengalaman interaktif yang terkini, 007 ELEMENTS di Sölden, Austria. Sebagaimana Jaguar Land Rover, keretanya telah dipaparkan dalam filem-filem Bond sejak tahun 1983, kini menjadi rakan kongsi rasmi kepada 007 ELEMENTS yang terletak di puncak 3,050m Gaislachkogl.

007 ELEMENTS menawarkan pengunjung peluang untuk melibatkan diri dalam dunia ejen rahsia ikonik di lokasi puncak gunung baru di sebelah restoran ais Q yang digunakan sebagai Hoffler Klinik dalam Specter.

Pameran interaktif yang memaparkan kandungan teknikal Jaguar Land Rover bersama-sama dengan Defender Land Rover dan Range Rover Sport SVR yang digunakan untuk penggambaran Spectre akan menjadi sebahagian daripada pengalamannya.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Pengunjung juga akan dapat menyaksikan teknologi Jaguar Land Rover terkini, dengan sistem perisikan buatan dan bateri lithium-ion 90kWh dari SUV prestasi Jaguar I-PACE elektrik yang digunakan untuk menggerakkan model konsep kereta konsep C-X75 yang membintangi kereta yang hebat mengejar melalui Rom dalam Specter. Kenderaan Jaguar Land Rover telah muncul dalam sembilan filem Bond sejak Octopussy pada tahun 1983, ketika Roger Moore membuat pelarian dramatik dalam Range Rover Classic yang dipandu oleh Bianca (Tina Hudson).

007 Elements akan dibuka kepada orang ramai pada 12 July 2018.

Previous post

Porsche 919 Hybrid Evo Lebih Pantas Berbanding Jentera F1 di Litar Spa

Next post

Bentley Mulai Pembinaan Pelabuhan Kereta Berkuasa Solar Terbesar di UK

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *