Konsep / Lakaran / Intipan

Mazda Ada Sports Wagon Baharu

Terdapat Mazda 6 baharu yang akan datang dan di sini kita melihat terlebih dahulu versi wagonnya. Mazda 6 baharu ini mendapat beberapa perubahan pada gaya luarannya. Kelihatan anggun dan bermakna, seiring dengan bahasa reka bentuk Kodo Mazda, sesuatu yang kami minat sekali. Di hadapan ada gril  elips yang besar, yang dilengkapi dengan logam logam yang kelihatan hebat. Terdapat juga banyak butiran krom dan lampu LED.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Di bahagian dalaman Mazda 6 baharu ini anda akan dapati reka bentuk baru yang memaparkan susun atur mendatar. Garis panjang diletakkan ke kiri ke kanan dalam bentuk yang tidak terputus, membersihkan rupa sementara pada masa yang sama meningkatkan rasa luas kereta. Terdapat switchgear baru di konsol utama yang kelihatan seperti ia dipetik dari Audi, ditambah tempat duduk baharu yang lebih selesa dan menyokong daripada sebelumnya.

Terdapat juga teknologi infotainment baru seperti yang digunakan oleh skrin sentuh 8.0 inci yang dipasang tinggi di dash. Pembeli ditawarkan skrin TFT 7.0 inci pilihan dalam kelompok tolok, manakala suite ciri keselamatan i-Activsense menambah kemudahan dan bantuan teknologi kepada pakej, termasuk barangan seperti kamera atas-bawah 360 darjah.

 

Previous post

Harald Hoelzl Dilantik Pengarah Urusan, CEO Baharu BMW Group Malaysia

Next post

Proton Menjelaskan Kenyataan oleh PEKEMA

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *