Berita Auto

Volkswagen Menghasilkan Kenderaan Dilebih Daripada 50 Kilang Di 14 Buah Negara

Thomas Ulbrich, Ahli Lembaga Pengurusan jenama Volkswagen yang bertanggungjawab untuk Pengeluaran dan Logistik, nampak sesuatu yang jelas: “Lebih daripada enam juta kenderaan yang dihasilkan dalam 12 bulan – ini bermakna kilang dan pekerja kita terus meningkatkan kecekapan pengeluaran mereka. Kita mempunyai pekerja tebaik dalam pengeluaran yang berjaya menguasai permintaan yang semakin meningkat daripada pelanggan.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Pembangunan ini didorong oleh penjual terbaik Jetta, Golf, Santana, Passat dan Polo yang bertambah, permintaan yang semakin meningkat untuk Tiguan dan baru-baru ini pelancaran produk-produk baharu seperti Polo, Arteon dan T-Roc. Model luar negara juga menyumbang kepada rekod pengeluaran. Sedan Cina Santana adalah model yang sangat popular.

Jenama Volkswagen menghasilkan kenderaan di lebih daripada 50 kilang di 14 negara. Sejak pengeluaran siri bermula dengan Beetle asal 72 tahun lalu, lebih daripada 150 juta Volkswagens telah melancarkan barisan pengeluaran. Portfolio produk global jenama kini termasuk lebih daripada 60 model.

 

Previous post

944 Yang Kami Jumpa Dah Takda Dah

Next post

Hyundai Akan Debut Ciri Autonomous Dengan FCV Generasi Baharu

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *