Berita Auto

Subaru EyeSight, Sistem Keselamatan Yang Dibangunkan Oleh Jurutera Subaru

EyeSight® adalah Teknologi Membantu Pemandu hasil dari pengetahuan semua jurutera Subaru tahu mengenai keselamatan. Menambah keyakinan untuk setiap perjalanan, EyeSight memantau pergerakan lalu lintas, mengoptimumkan kawalan pelayaran, dan memberi amaran kepada anda jika anda bergoyang di luar lorong anda. Ciri Braking Pre-Collision bahkan boleh menggunakan kekuatan brek penuh dalam situasi kecemasan, membantu anda mengelakkan atau mengurangkan impak depan.

EyeSight adalah sistem sokongan memandu yang menggunakan pelbagai fungsi untuk membantu pemandu membuat keputusan untuk menyediakan pemanduan yang lebih selamat dan selesa dan mengurangkan keletihan pemandu. Ia direka untuk membantu pemandu, tidak menggantikannya.

Dengan EyeSight, semua model Subaru 2017 menerima penilaian tertinggi 2017 untuk pencegahan kemalangan depan oleh IIHS. EyeSight akan dilengkapi semua Subaru XV (Crosstrek) yang baharu dan Forester yang tersohor.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Inti dari sistem EyeSight adalah set dua kamera warna. Diletakkan berhampiran cermin rearview, mereka mengimbas jalan untuk bahaya yang tidak dijangka.

Sistem canggih ini memberikan kesedaran tambahan, keselamatan dan menambah ketenangan fikiran setiap kali anda memandu.

Previous post

Ford Mengintegrasikan Waze Sepenuhnya Dengan SYNC 3

Next post

Toyota Vios Model 2018 Muncul Di Motor Show Singapore

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *