Konsep / Lakaran / Intipan

Imej Pertama Konsep INFINITI Q Inspiration Ditunjukkan

INFINITI telah mengeluarkan imej pertama Konsep Inspiration Q yang baharu menjelang debutnya di Pameran Auto Antarabangsa Amerika Utara 2018 di Detroit.

Ia mewakili langkah seterusnya dalam reka bentuk INFINITI, bahagian luar Inspirasi Q mempunyai garis yang jelas dan ringkas dan menghalang bentuk sedan klasik dengan siluet yang memanjang. Ini adalah manifestasi pertama bahasa form INFINITI yang baru untuk era powertrains maju dan membentangkan visi reka bentuk untuk kenderaan di segmen ini.

“Kami berhasrat untuk mengambil seni bina sedan tradisional ke tahap evolusi seterusnya. Inspiration Q menawarkan bentuk alternatif; sesuatu yang lebih mengalir dalam penampilan dan kekuda berotot, dengan kabin yang luar biasa panjang dan seimbang. Bereksperimen dengan perkadaran baru dalam segmen yang ditubuhkan dengan lebih pintar, powertrains padat, Inspiration Q mempunyai hud pendek dan badan yang lebih panjang, dengan semua faedah untuk kesejahteraan dalaman, keselesaan dan ruang yang memerlukan susun atur ini. ”

Karim Habib, INFINITI Executive Design Director

Previous post

Lagi Pengumuman Harga Kereta Di Indonesia. Kali Ini Daihatsu Terios Semua Baharu.

Next post

SDAC lancar Ford Ranger edisi terhad dengan warna baru

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *