Bisnes

Permintaan Myvi Melebihi 20,000 Dan 4,500 Unit Dihantar

Permintaan untuk Perodua Myvi semua baharu mencapai kejayaan baru hari ini kerana lebih daripada 20,000 kereta telah ditempah dalam tempoh sebulan dari tarikh dibuka untuk tempahan dan setakat ini, Perodua telah menyerahkan 4,500 dari jumlah itu.

“Tumpuan kami sekarang adalah untuk memastikan penghantaran Perodua Myvi semua baharu dalam tempoh masa yang manasabah. Kami mengucapkan terima kasih kepada orang ramai kerana memilih Myvi sebagai kereta pilihan, “kata Pengarah Urusan Perodua Sales Sdn Bhd, YBhg Dato ‘Dr. Zahari Husin.

Dato ‘Dr Zahari menambah bahawa model Perodua lain juga mendapat permintaan yang baik, terutamanya dengan tawaran-tawaran dari jenama Automotif Yang Paling disuka Malaysia.

Disember ini, Perodua menawarkan tawaran eksklusif untuk Axia, Bezza dan Alza (untuk varian terpilih sahaja) dengan rebat sehingga RM 2,000.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Perodua juga menggalakkan pelanggannya menerusi kempen ‘Jom Singgah’ untuk melawat bilik pameran dan pusat servis Perodua sah di seluruh negara dan menikmati hari yang penuh dengan promosi istimewa dan tawaran hebat. Kempen ini berlangsung dari 8-10 Disember.

Perodua telah menjual 184,707 kenderaan pada 11 bulan pertama tahun 2017, lonjakan sebanyak 1.2% daripada 182,485 yang dijual dalam tempoh yang sama tahun lepas. Perodua mempunyai 181 pusat jualan dan 214 pusat perkhidmatan di seluruh negara.

 

Previous post

PROTON Meraikan 100 Kakitangan Di Majlis Graduasi Serba Ringkas

Next post

Ini Satu Kajian Automotif Malaysia Boleh Ambil Bahagian

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *