Promosi / Tawaran / Peraduan

Komersial Baru Audi Memperingati Pendaratan Bulan Masa Lalu Dan Masa Hadapan

Pada 7 Disember 1972, NASA melancarkan kapal angkasa terakhir Apollo untuk ke bulan. Dan 45 tahun kemudian, Audi memperingati peristiwa bersejarah dengan “Apollo 45” ini – sebuah komersial yang dibuat khas untuk peristiwa itu. Dalam masa kira-kira 65 saat ia memberi penghormatan kepada komersil quattro bertemakan Inuit yang terkenal dari tahun 1990-an dan menayangkan “Misi ke Bulan” dengan Lunar Quattro Audi.

Rover bulan dijadualkan memulakan misinya pada tahun 2019. Adegan komersial baru ditetapkan pada tahun 2030. Dua angkasawan yang menjelajah permukaan bulan menjejaki trek – jejak yang ditinggalkan oleh Neil Armstrong pada tahun 1969, trek dari Lunar Rover yang mendarat pada tahun 1972 dengan Apollo 17, dan kesan trek tayar yang dibuat oleh lunar quattro Audi dari tahun 2019.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Pembuat premium berasaskan Ingolstadt ini kini sedang menyiapkan quattro lunar Audi untuk misi sebenar ke bulan. Sejak tahun 2015, Audi telah bersama-sama membangunkan rover dengan pasukan yang diketuai oleh Robert Boehme, pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif PTScientists (“Ilmuwan Part-Time”). Pakar Audi menyokong pemula yang berpangkalan di Berlin, terutamanya dengan kepakaran mereka dalam bidang pemacu semua roda (teknologi quattro), pembinaan ringan, pemacu hibrid elektrik dan plug-in (e-tron), dan pengoptimuman reka bentuk.

 

Previous post

Ulangtahun Ke 30 Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Dan 560 SE Tahun Depan

Next post

Servis kereta jadi lebih mudah dengan perkhidmatan 'BMW and MINI Service Online'

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *