Hibrid, Elektrik, Hidrogen

Di Jepun Membeli LEAF Nissan Akan Mendapatkan Anda Panel Solar Percuma

Pemilik Nissan LEAF yang baru di Jepun boleh menerima pemasangan panel solar percuma untuk rumah mereka jika mereka mendaftar untuk rancangan runcit elektrik yang ditawarkan oleh Ekosistem Jepun.

Tawaran ini adalah sebahagian daripada kempen bersama Nissan Motor Co, Ltd dan Ekosistem Jepun. Ia bertujuan untuk menggalakkan penggunaan tenaga bersih untuk menguasai 100% LEAF elektrik.

Pemilik LEAF baru yang mendaftar untuk pelan Jibun Denryoku Ecosystem (“elektrik peribadi”) layak mendapat pemasangan sistem pembangkit tenaga solar secara percuma. Mereka juga boleh mendapatkan diskaun untuk pelan yang dikenali sebagai Pelan Pembantu Siang. Peserta digalakkan untuk caj LEAF mereka pada siang hari menggunakan elektrik dari panel solar mereka, atau pada waktu malam apabila permintaan untuk kuasa grid lebih rendah.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Dilancarkan pada September 2017, Nissan LEAF yang baharu, yang berpelepasan sifar menawarkan pecutan yang kuat, pengendalian tangkas dan teknologi canggih seperti teknologi memandu autonomi Nissan ProPILOT. Ia merangkumi Mobiliti Pintar Nissan, visi syarikat untuk mengubah cara kenderaan dikuasakan, didorong dan diintegrasikan ke dalam masyarakat.

 

Previous post

Trek Lumba Laguna Seca & Mazda Berpisah

Next post

Honda CBR500R, CB500F dan CB500X versi 2018

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *