Hibrid, Elektrik, Hidrogen

475bhp Untuk Semua Kereta ‘M’ Baharu

BMW akan menyediakan enjin S58 mereka dengan perkakasan dinaik taraf dan output kuasa sekitar 470 hingga 475 kuasa kuda. Enjin baru akan membuat debutnya dalam X3M dan X4M, diikuti beberapa tahun kemudian oleh generasi seterusnya M3 / M4.

This will be the first time a BMW X3 M will be offered and fans of the brand and this particular model will surely be excited to see it finally materialize after years of waiting. The X3 M will actually be late to the game as its rivals from Audi and Mercedes-Benz already have performance versions out, in the shape of the Audi SQ5 and GLC63 AMG. The new X4 M will be powered by the same unit.

Ini adalah kali pertama BMW X3 M akan ditawarkan dan peminat jenama dan model ini pasti akan teruja untuk melihatnya akhirnya menjadi kenyataan selepas bertahun-tahun menunggu. X3 M ini sebenarnya agak lambat kerana saingannya dari Audi dan Mercedes-Benz sudah mempunyai versi prestasi, dalam bentuk Audi SQ5 dan GLC63 AMG. X4 M baru akan dikuasakan oleh unit yang sama.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

 

G80 BMW M3 boleh menjadi kereta BMW M yang pertama untuk menampilkan powertrain hibrid. Ia akan mendapat sistem elektrik 48 volt, jadi ia juga mungkin M3 baru akan menjadi MHEV (Kenderaan Elektrik Hibrid Mild).

 

Previous post

Honda CBR500R, CB500F dan CB500X versi 2018

Next post

SIAPAKAH GAC Motors? Pernah Dengar Tentang Mereka?

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *