Bisnes

4 Tempat Baru Anda Boleh Dapatkan Toyota Pra-Milik Bersertifikat

Rangkaian Toyota TopMark sedang diperluaskan untuk menawarkan Kereta Pra-Milik Toyota & Toyota Hybrid terbaharu kepada pelanggan di lebih banyak kawasan di Malaysia. Ini dicapai melalui kerjasama dengan empat peniaga Toyota yang diberi kuasa oleh UMW Toyota Motor Sdn Bhd (UMWT).

Empat peniaga itu adalah:
1. UMW Toyotsu Motors Sdn Bhd (Shah Alam dan Rawang, Selangor)
2. Panglima City Motor Sdn Bhd (Klang, Selangor)
3. ES Yang Motor Sdn Bhd (Muar, Johor)
4. Telagamas Motors Sdn Bhd (Kulim, Kedah)

Empat peniaga hari ini menandatangani perjanjian dengan UMWT yang menjadikan mereka pengedar Toyota TopMark sepenuhnya. Secara keseluruhannya, lima peniaga Toyota TopMark tambahan akan dapat diperolehi dari Januari 2018 (UMW Toyotsu Motors akan mempunyai dua pengedar di cabang Shah Alam dan Rawang).

Sebagai pengedar Toyota TopMark, peniaga Toyota yang diberi kuasa kini boleh menerima kenderaan dari mana-mana jenama secara trade-in untuk pembelian kenderaan Toyota baharu (terma dan syarat dikenakan). Toyota TopMark mengamalkan proses dagangan yang adil dan telus termasuk mendokumentasikan penyelesaian sebarang jumlah pinjaman tertunggak dan pemindahan hak milik segera. Ini bermakna pelanggan boleh membuat pertukaran dengan pemilikan model Toyota baharu tanpa halangan.

Seperti semua cawangan Toyota TopMark yang lain, pengedar baru juga akan menawarkan model Toyota Pra-Milik yang berkualiti tinggi dan Toyota Hybrid.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Kualiti dan kebolehpercayaan kenderaan yang ditawarkan dijamin kerana mereka telah menjalani pemeriksaan 201 mata yang ketat dan komprehensif yang sama. Ini termasuk pemeriksaan keselamatan untuk memastikan bahawa semua sistem keselamatan berada dalam keadaan yang elok dan bahawa tayar mempunyai tapak yang mencukupi (jika tidak, mereka akan diganti). Bateri standard juga diganti dengan yang baru dan bahagian-bahagian alat ganti Genuine Toyota digunakan jika penggantian diperlukan. Semua kerja dilakukan di pusat servis Toyota yang diberi kuasa.

Melalui proses yang ketat itu, terdapat jaminan bahawa tidak ada masalah yang mungkin timbul dalam pemilikan kereta seterusnya. Tambahan pula, untuk ketenangan fikiran kepada pemilik baru, setiap kenderaan dilengkapi dengan jaminan 2 tahun atau 40,000 km perjalanan (yang mana terdahulu selepas pembelian) pada enjin dan transmisi.

Standard perkhidmatan yang sama tinggi boleh didapati di pengedar Pra-Milik Toyota TopMark yang sah bermakna membeli kenderaan dari mereka adalah sama seperti dari mana-mana cawangan Toyota TopMark. Penambahan perkhidmatan Toyota TopMark menjadikan pengedar ini satu pusat sehenti untuk hampir semua aspek membeli dan memiliki kenderaan Toyota.

Lima lokasi baru menyertai 5 outlet Toyota TopMark terletak di Petaling Jaya, Butterworth, Johor Bahru dan Kuantan. Kenderaan Pra-Milik Lexus bersertifikat juga boleh didapati di lokasi terpilih. Anak syarikat UMWT yang dimiliki sepenuhnya telah menyediakan kenderaan pra-milik yang berkualiti kepada orang ramai sejak 17 tahun lalu.

 

Previous post

BHPetrol Menganjurkan Orange Charity Hunt

Next post

Mercedes-Benz Kongsi Keindahan Pengeluaran Massa

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *