Gaya Hidup

José Mourinho Mengunjungi Kilang Jaguar Untuk Melihat Bagaimana F-Pacenya Dibuat

José Mourinho membuat lawatan kejutan ke kilang Jaguar Land Rover di Solihull, untuk melihat pekerja membina kereta barunya,  F-PACE yang ke 100,000.

Mourinho memakai pakaian Jaguar dan terus menuju ke kilang untuk mengawasi pengeluaran keretanya dan membantu pasukan itu bergerak sepanjang barisan pengeluaran. Apabila tiba di kilang, José memberi ceramah kepada pekerja, mendorong mereka dan bercakap tentang kebanggaan dan keghairahan dalam kerja mereka, dan produk yang mereka buat.

F-PACE adalah kenderaan Jaguar yang paling laris dijual dan kini merupakan kenderaan Jaguar terpantas untuk mencapai tahap jualan 100K.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Pada 2016, Mourinho pandu uji Jaguar F-PACE sebagai sebahagian daripada pengalaman latihan pemanduan berprestasi tinggi tahan lasak di Bulatan Artik. José Mourinho menguasai seni kelajuan tinggi dan pendakian ais kelajuan tinggi di tasik beku 60km di kemudahan ujian ekstrem Jaguar di Arjeplog, Sweden.

Jaguar F-PACE menawarkan gabungan prestasi, reka bentuk dan kepraktisan yang tiada tandingannya. Untuk memastikan bahawa setiap sistem berfungsi dengan sempurna walaupun di bawah keadaan yang paling melampau, F-PACE baru tertakluk kepada salah satu program ujian yang paling mencabar yang pernah dihasilkan oleh syarikat.

 

Previous post

5 sebab mengapa Perodua Myvi adalah kereta keluarga yang baik

Next post

Budget €22.8 billion ‘Transform 2025+’ Volkswagen Tak Sebut Pun Pasal Pekan

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *