Aksesori / Produk / Alatan / Minyak

Beli Shell Helix & Anda Berpeluang Untuk Menang … Semudah Itu

Senang sekali? Anda ada kereta. Anda perlu servis kereta anda. Oleh itu, anda memerlukan minyak enjin yang baik untuk memberikan perlindungan unggul terhadap tekanan enjin dan meningkatkan prestasi dan kehidupan enjin.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Dengan sebarang pembelian pakej servis Shell Helix Ultra, High Mileage, HX7 4-liter atau minyak ganti dari Shell Online Store yang rasmi di Lazada Malaysia, dan anda telah memasuki pertandingan di mana anda boleh berpeluang untuk memenangi hadiah* bernilai RM5,000. Tidak ada borang peraduan yang panjang. Tiada slogan. Tiada surat atau menghantar e-mel yang diperlukan. Anda boleh memasuki pertandingan ini seberapa banyak yang anda mahu. Setiap entri hanya memerlukan satu pembelian sahaja. Semudah itu.

Tempoh Peraduan adalah dari 11 November 2017 hingga 14 Disember 2017. Sertai sekarang di https://goo.gl/UeU3qF

For those who desire more information about the best engine oil for your car, check out Shell Helix Ultra www.shell.com.my/helix  with PurePlus Technology. The first synthetic motor oil designed from natural gas and gives you long lasting engine performance.

Bagi mereka yang mahukan lebih banyak maklumat mengenai minyak enjin terbaik untuk kereta anda, semak Shell Helix Ultra www.shell.com.my/helix dengan PurePlus Technology. Minyak motor sintetik pertama yang direka daripada gas asli dan memberikan anda prestasi enjin yang tahan lama.

*Tertakluk kepada terma dan syarat.

 

Previous post

Yamaha NMAX kini dalam warna biru dan kelabu

Next post

Volkswagen Golf 2018 Facelift Di Dedahkan

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *