Gaya Hidup

Yamaha Kongsi Riwayatnya Dengan Video Ini

Yamaha Motor (TOKYO: 7272) adalah sebuah pengeluar terkemuka di dunia motosikal, hasil laut, produk kuasa dan mounters permukaan. Syarikat perniagaan yang luas dan pelbagai-bagai produk menggunakan teknologi-teknologi proprietari yang memberi tumpuan kepada enjin kecil, plastik bertetulang gentian kaca dan kawalan elektronik.

Yamaha SMax1

 

Selama lebih 60 tahun sekarang,  jenama ikonik Jepun, Yamaha Motor Company Ltd telah berusaha untuk mencipta produk teknologi canggih yang digunakan di pelbagai industri.

Pada teras falsafah korporat Yamaha Motor Group terletak idea “Kando”, yang dalam bahasa Jepun merujuk kepada keadaan fikiran yang dicapai apabila mencapai sebuah negara baru keseronokan dan kejutan yang melebihi jangkaan asal.

*Kando adalah satu perkataan Jepun bagi perasaan kepuasan dalam dan keseronokan sengit yang kita alami serentak  apabila kita menghadapi sesuatu yang bernilai yang luar biasa.

Yamaha MotoGP rider Valentino Rossi of Italy takes a curve during a qualifying session at the TT Assen Grand Prix at Assen, Netherlands June 26, 2015. REUTERS/Ronald Fleurbaaij

Previous post

Rolls-Royce Dawn Yang Pertama Dijual AS $750,000

Next post

Datsun GO-cross Konsep Didedahkan Di India

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *